Gå til innhold

magesår pga graviditet noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

legen mener jeg har fått magesår pga graviditeten...jeg har siden fødselen hatt smerter i magen og hatt to krampeanfall med smerte.har vært hos gyn som siere ta alt er fint med livmor og eggstokker....mistet mye blod under fødsel så måtte på ekstra kontroll av livmor....men magesår høres så skummelt ut...spydde nesten hver dag opptil flere ganger om dagen under graviditeten og halsbrann ble en av mine værste fiender....og legen mener det har sammenheng.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme har skjedd med meg... jeg har magekatarr da i flg legen, men syns det er ille nok!

Var kjempe plaget med bla halsbrann!!!!!!!!

Skrevet

hva har legen gitt deg for dette...hokder et sykt barn i armene så derfor ingen spørsmålstegn.....

Skrevet

ingenting, hun sa jeg kunne få medesin, men vi skulle se det an. problematisk med amming!

Skrevet

skulle ikke være anonym:)

Skrevet

Jeg hadde magesår rett etter fødselen p.g.a. masse komplikasjoner og stress. Fikk tabletter mot det på sykehuset. Husker dessverre ikke navnet på dem. Ammet likevel babyen min som er født 2 mnd. for tidlig. Etter 2-3 uker kunne jeg kutte tablettene. Har ikke vært plaget med magesår etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...