Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 legen mener jeg har fått magesår pga graviditeten...jeg har siden fødselen hatt smerter i magen og hatt to krampeanfall med smerte.har vært hos gyn som siere ta alt er fint med livmor og eggstokker....mistet mye blod under fødsel så måtte på ekstra kontroll av livmor....men magesår høres så skummelt ut...spydde nesten hver dag opptil flere ganger om dagen under graviditeten og halsbrann ble en av mine værste fiender....og legen mener det har sammenheng.....
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 samme har skjedd med meg... jeg har magekatarr da i flg legen, men syns det er ille nok! Var kjempe plaget med bla halsbrann!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 hva har legen gitt deg for dette...hokder et sykt barn i armene så derfor ingen spørsmålstegn.....
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 ingenting, hun sa jeg kunne få medesin, men vi skulle se det an. problematisk med amming!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 skulle ikke være anonym:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg hadde magesår rett etter fødselen p.g.a. masse komplikasjoner og stress. Fikk tabletter mot det på sykehuset. Husker dessverre ikke navnet på dem. Ammet likevel babyen min som er født 2 mnd. for tidlig. Etter 2-3 uker kunne jeg kutte tablettene. Har ikke vært plaget med magesår etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå