Kari-mor :) Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jenta mi sier ifra selvfølgelig ETTER at hun har bæsja, hun er 19 mnd. Men så lurte jeg litt på om vi skulle kjøpe en potte til henne? Eller er det altfortidlig??
Chiabatta Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 For tidlig. Vent til hun er 2-3 år. Men hvorfor potte? Mye bedre å la henne gå rett på do.
mayaya Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Her strides de lærde.... Noen begynner seint, andre tidlig. Vi skal kjøpe en potte som kan få stå på badet, ved doen, uten å sette han på den. Mange unger er nysgjerrige og vil prøve alt mlig. Plutselig en dag vil de prøve.
Kari-mor :) Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 ja, det var det jeg tenkte også, hun kanskje synes det er int. og får lyst til å sette seg på den. Vi tenkte å kjøpe den til fisher price som ser ut som en do, så blir ikke overgangen så stor.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor er det for tidlig? Hva galt kan skje? La henne få potte, og vil hun bruke den så er jo det bare fint, og vil hun ikke så er det bare å vente litt til.
Prish Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Lurer også på hvorfor det er for tidlig??? Jeg begynte å sette ungen på potta da hun var 6 mnd. nå er hun snart 9 mnd og bæsjer på potta nesten hver dag;o) Fungerer kjempe bra her hos oss.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Vi kjøpte det når gutten min var 19mnd. Vender han til potta og til å sitte på den sånn at det ikke blir skummelt. Har fått han til å bæsje på den en gang, for da var vi så kjappe at vi så når han hadde tenkt og da fikk vi satt han der før bæsjen kom. Makan til stolt unge da ja Ellers er han ikke spesiellt intr i å sitte på den. Sier nei hver gang vi spør men vi får lokka han til å prøve innimellom da men har ikke kommet noe enda utenom det andre nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå