Gå til innhold

Voksipose.... noen erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe en voksipose til snuppa på 16 mnd, som hun kan ha i barnehagen.. Har en dunpose fra Odenwalder her hjemme, men har hørt mye skryt av voksiposen.. er vel kanskje litt forskjellige typer av disse også..

Noen med erfaringer? gode/dårlige??

Takker for alle svar:)

HA EN STRÅLENDE DAG:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer med voksi-posen.

Skrevet

Jenta vår vokste ut av lammeskinnsposen sin,så jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe Odenwälder pose til henne.

Men i parken hun går,har hun fått låne en voksi når hun har sovet og den sover hun som en stein i!

De bare la henne og hun lå og koste seg til hun sovnet og sover opptil to timer;-)

Hun har alltid vært vanskelig å få til å sovne i vogn,men nå slokner hun på under minuttet.

Så jeg har kjøpt brukt voksi på finn.no til en rimelig penge.Vasket trekket selv og levert ulldyna på rens.Kostet 195 ,- og den var som ny.Nå sover hun ute i den de dagene hun er hjemme,og jeg er superfornøyd med den!

Hun er forresten 19 mnd og har god plass i den ennå;-)

Skrevet

Lillegutt sover ute i voksiposen sin for første gang. Vi har arvet den av noen venner som har brukt den på sine to barn, men den ser ikke slitt ut.

Og det var veldig lett å knyte den, trodde egentlig at det var et puslespill uten like, men neida, lett som bare det.

Skrevet

Vi har brukt voksi til begge ungene, har bare positivt å si om den.

Skrevet

Bare positivt å si om voksi. Skal du kjøpe deg ny anbefaler jeg den som heter voksi active. Den er mindre, altså mer kompakt, ikke kortere, og det er slike klikkgreier (sånn som på feks regnbukser) forran. 4 stk. Så det er mye enklere enn den knytingen. Synes i allefall jeg da.

Skrevet

Jr hadde voksi Aktiv i bhg, og det fine med den ar at den garantert ikke blir for kort før hun slutter å sove på dagtid. Den har også for av ekte ull.

Den har et brettesystem, som gjør at den også passer baby, men kan bli kjempelang.

Jr koste seg ihvertfall nedi posen sin.

Kjøpte den på www.ullkorga.no

Skrevet

Kjempefornøyd med voksi :) God, varm og romslig og flott. Og er fin med at du kan brette den på forskjellige måter. Man kan også ta av lag når man f.eks er inne på kjøpesenter ol.

Kan vaskes i maskin med milo. Man kan snurpe sammen kanten rundt hodet når det er ekstra kaldt. Og barna kan bruke voksi til de er nærmere 3 år.

Dessuten får man kjøpt sommerdyne til den også. Alle deler kan byttes ut. Og den nye designen på stoffet til voksi er kjempelekker! Sjekk ut voksi.com.

Skrevet

Ps. Har en eldre voksi. Vasket ulldyna på den med litt milo, på kaldt ullprogram i maskin, selvom det stod at den skulle renses. Ble kjempefin etterpå. Sendte mail til voksi, og de sa at man godt kunne vaske ulldyna i maskin selvom det stod merket renses.

Skrevet

eneste aberet med voksi, er at der sabla tunge i forhold til fesk odevwalder posene.

Hilsen ei som jobber i bhg og reier opp i maaaange vogner om dagen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...