Lisa & lille Noah<3 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hørtes ikke noe godt ut... http://www.babyverden.no/templates/Article____71305.aspx?SID=BVN&TN=1&PID=71305&T=#SHID
auro Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Sånn var min andre fødsel også. I ettertid synes jeg dette var bedre enn en lang fødsel som den første (var ikke så lang den heller da men). Etter det hele var over sa gubben til meg at det så ut som jeg hadde solgt smør uten å få betaling. Satt i senga som et spørsmålstegn og kunne ikke forstå at det hele var over. He, he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå