Gå til innhold

Denne uka er jeg lat altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det Torsdag alt, jeg har ikke gjort noentiong. Har vendt meg til å gå sykemeldt hjemme og har endelig justert ned tempoet. var fryktelig rastløs og sur de første ukene jeg måtte gå hjemme.

Det er grenser da, jeg brude gå en tur, men vet ikke om jeg gidder. Vil heller sitte hjemme å strikke babygreier, pakke sykehusbag, brette babyklær osv:)

Tar ikke kontakt med venninner eller noe.

Flere som har blitt veeeldig hjemmekjære for tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha ja det skal jeg si deg!!

Ee jo helt ubrukelig venninde og støvsugeren har stått og sett på meg siden i går formidag, da jeg hadde tenkt å støvsuge:phehe..

Skrevet

Hva bruker du dagene til?¨'

Skrevet

Jeg tuster runt med småting egentlig.

Jeg sover dårlig på natta nå så jeg pleier å sovne når mannen går på jobb, så sover jeg til 11 ca:)

Så da er vi jo utpå dagen, så er jeg litt på besøk hos de som er hjemme på dagtid(besteforeldre hihi)..

Men dagene går fort de når en har vendt seg til å tuste hjemme:)

Nå skal de sies at jeg har bekkenløsning og det er derfor jeg er lite ute med veninder for etter 30 min med gåing så er jeg helt ødelagt!

Men nå har jeg bare 2.5 uke til termin så begynner å merke att jeg er bare sliten og har ett større behov for å bare slape av:)

Skrevet

Jeg er sykemeldt på grunn av kynnere, så ikke lange turene jeg kan ta heller.

Skal driste meg en tur i butikken nå...:)

Ellers har jeg mange venninner som er hjemme. De vil ha meg med på trilleturer etc, men jeg kan jo ikke gå mer enn 30 min så er magen konstant stenhard og så kommer det enda fler kynnere oppå der igjen:)

Da gidder jeg ikke ta kontakt med de for jeg sinker de bare i trimmen sin:)

koser meg hjemme da, så er ikke noe problem. det er bare at djeg roter så fælt og gidder ikke rydde...he he! Nå er det ille. Og jeg skal bli mamma, stakkars baby:)

Ha en fin dag, så "løper" jeg til butikken:)

Skrevet

Hei

Sover også lite og dårlig, så sitter opp sent og legger meg et par timer på fomiddagen. Men går tur med hunden hver morgen, og står opp og får jenta mi på skola.

Ellers stille og rolig. En og annen bytur med mamma/venner. Klesvask og surfing på nettet. Chatter en del, også kommer jo 4. klassingen hjem, og da er det leksehjelp og mat. Lager også middag til familien hver dag.

Var også sur og rastløs i begynnelsen av permisjonen, men har innfunnet meg med situasjonen. Trumper meg gjerne avgårde på tur, kynnere eller ikke. Det straffer seg gjerne utpå kvelden, og mannen må massere både her og der.

2,5 uker igjen til termin.. Puh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...