Gå til innhold

hva skal dere gi mennene deres til jul?

Anbefalte innlegg

Gjest Meg & Maria 18.04.07
Skrevet

trenger tips og ideer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

av meg får han ekstern harddisk. Kostet dobbelt så mye som vi egentlig avtalte vi skulle bruke, men det er han verdt.

Hva ungene skal gi han vet jeg ennå ikke

Skrevet

jeg tenkte på et ullpledd:)

Skrevet

Ingenting. Han kjøpte nylig ny dress til 5000,- og sa det skulle være julegaven hans i år.

Skrevet

vi skal spleise på digitalt videokamra sånn med egen harddisk osv og tenkte vi å kjøpe etter jul da salget kommer.

så da kjøpte vi elektrisk tannbørste til hverandre nå.. hehe 300,- for to stk på elkjøp:)

tenna skal man ha livt ut;)

Skrevet

Han får en genser, simpson film, ipod shuffle,et armbånd og bula bukse..

han har bursdag lille julaften også da, så da får han pirat ot the c..3, kortholder, vest til dressen sin og skjerf...

Skrevet

Han får tom tom gps,bluray filmen 300 og hd dvd transformers:)

Skrevet

Jeg gikk berserk i våpenavd på XXL og kjøpte alt han trenger av ladeutstyr for å lade ammunisjon selv. Så det er nok en som smiler fra øre til øre når han pakker opp =)

Skrevet

Av meg så får han album, ett til seg selv og ett til hver av ungene hans (så slipper jeg å høre på dårlig samvittighet fra han at det skulle han gjøre.....)

Har satt inn ting jeg har funnet rundt omkring, resten må han ordne selv.

Tror jeg må kjøpe noen tøfler fra ungene til han, kjente det var litt gulvkaldt her.

Skrevet

Nintendo wii. Hva han skal få fra lillejenta er jeg ikke helt sikker på. Kanskje et spill eller en bok. Eller gadgets. det står visstnok høyt på ønskelista :)

Skrevet

Skal kjøpe diditalt videokamera, så egentlig skulle vi ikke kjøpe julegave til hverandre i år. Men så er vi litt barnslige når det gjelder pakker begge to, så litt julegave blir det alikevel. tv-serie på dvd og en cd. Skjorte fra junior

Skrevet

en fjellduk:) å evt ennå ikke hva jeg skal kjøpe fra ongene...

Skrevet

Jeg skal gi Springsteen CD og billett til konserten på Valle i sommer. Han får også kaffepresse til å ha hos meg (jeg drikker ikke kaffe, og har bare pulverkaffe til gjestene mine), og han skal få en ting til.

Jul er gøy!

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

2 fin skjorter, sokker og kansje ett ett smykke :-)

Skrevet

2 dvd'er, en bok og så tror jeg han skal få ullundertøy. Ikke akkurat romantiske gaver da, men.... ;o)

Skrevet

Ny strømforsyning til pcen.

Skrevet

Han ønsket seg jeans, så har kjøpt gavekort på tusen kroner på jack & jones..... skal i tilegg få statoil kopp og almanakk. kan hende jeg kjøper et web kamera, men det blir jo egetnlig til oss begge,. Men han ønsker seg det mest§!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...