Mamsen og lillegutt Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 svigermoren min er sånn at hun må si imot meg uansett hvilke meninger jeg har...irriternde. Og så vil hun at knøttet skal suge på tommelen,så når hun var her i går så hadde han tommelen i munnen. Og da gikk hun rundt og smilte og sa til han: "lurte du mammen din?" "fant du tommelen?" sikkert koselig for hun,men det er vi som må venne han av med det. tror hun sier sånt for å provosere... og så sa jeg at jeg trodde han kom til å gå før han begynte å snakke. Svaret hennes var: "selvfølgelig,for de begynner ikke å snakke før de er 2år gamle." Da var jeg helt dum som trodde noe annet.... Men trodde de begynte før,tar jeg feil??
Snupi27 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 dette med snakking er litt forskjellig.. hadde en gutt i bhg som snakket tydelig når han var rundt 1 1/2 år mens en som nærmet seg 2 ikke var så flink til å snakke.. gå er jo veldig forskjellig det og.. de sier det at gutter er "treigere" enn jenter der.. veit om en gutt som gikk når han var 10 mnd og en gutt som begynte da han var 15 mnd.. hun sier nok sånn fordi hun skjønner at du blir provosert. prøv å overse og se om det funker. =)
juniorsen Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Hehe, er ho litt kort eller? Mange mange mange som snakker før de er to år..... Og det med tommelen, sånn er min svigermor også, irriterende!!!! Bare tull!!!
Mamsen og lillegutt Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 Tror hun prøver mest mulig å provosere. Og så kan man ikke si noe negativt om sønnene hennes,selv om det bare er på tull... Da forsvarer hun de med en gang.... Og hun skjønner ikke ironi. Og i går sa hun til mini: " du må ikke bli en sånn som mammen din som ikke liker noen ting" Bare fordi jeg ikke liker spekemat,og laks og eggerøre til kvelds....
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Jeg tror det er for å provosere. Prøv å overse det, det er hun som er dum. Hvilket forhold har hun til faren til ungen? Svigermor er rimelig tett med min mann, og hun sier alltid (slår aldri feil) når hun ser vesla: "Har du fått mat i dag da?? Har mamma vært snill mot deg i dag da? Du er jenta til pappa du vet du" Jeg har valgt å overse det, men jeg har nå sagt til mannen min at han må si ifra. Synes det blir litt for dumt å drive sånn bare for å irritere meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå