Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg lurer på hvor lenge babyene kan sitte i bilstolen i strekk når de er fire mnd gamle. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg lurer på det samme..vi skal legge ut på en laaang biltur för jul, ca 700km....da er gutten 4 mnd og ei uke gammel....
samuraibeibi Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Fysioterapeuten sa ca 1 time. Men det er jo så stor forskjell på ungene, noen 4 månedinger er store og sterke i kroppen, så jeg tenker det må med i vurderingen.
*smula* Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Så lenge det er en lang tur i ny og ned, trenger du ikke tenke noe særlig på det. Vi lar mini sitte i stolen 2-3 timer i strekk. Da er det uansett på tide med litt mat, så det passer fint. Men hvis han protesterer og ikke trives, må vi jo stoppe oftere. Kjørte 50 mil da mini var 2 mnd, stoppet 3 ganger. Da sov han stort sett. Blir mer spennende nå som han er 4 mnd og ikke sover i ett sett. Satser på at en av oss kanskje sitter i baksetet sammen med han og leker med han av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå