Leirha Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er nå i uke 30 og har begynt å kaste opp om morningene. Jeg er så innmari kvalm om mornningene at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Uansett om jeg spiser eller ikke. Legen finner ikke noe galt heller, så det er nok bare den kjekke svangerskapskvalmen som har komt igjen.
Afrodite´71 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Ja, har begynt å kjenne meg litt uggen om kveldene. Gjerne en stund etter middag og ettermiddagskaffen. Småkvalm og uvel. Er i uke 37, og regner med at hormonene er i full blomst. Hvorfor skal det være så intenst ubehagelig å være gravid?
mimmitiltre Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 har hatt kvalme til og fra siden uke 30:) kommer og gaar:) tror det er ganske vanlig paa slutten desverre..jeg spiser masse mandariner-pleier aa hjelpe:)
mizz25 Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Æ har faktisk ikke vært kvalm en eneste dag,men nu i uke 34 så e æ kvalm hver morgen... :-( håpa det går over i mårra ;-p
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 er i uke 30 og har begynnt å merke kvalmen igjen..Er sulten og spiser men kvalmen er der likevel. Begynner glede meg til å ha baby utenfor magen;)
aya75 Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Har vært kvalm hver morgen helt siden uke 10 jeg =) Har 3 uker igjen nå så gleder meg til å ikke være kvalm lenger!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå