Gå til innhold

Når kommer de ømme puppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt stressa av at puppene mine ikke er spes ømme...hadde en kjemisk graviditet forrige syklus, mista etter bare en uke, og fikk aldri ømme pupper. Nå har jeg IKM imorgen, har testa positivt to ganger, og venter bare på ømme pupper og mensmurringer.....

Når fikke dere det?

Før IKM?

Etter?

Setter pris på alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forige gang hadde jeg det ikke i det hele tatt. Denne gangen kom det rundt uke 6 og varte en uke eller to.

Det er eikke et symptom som må komme, en kan ha masse plager eller ingen og være like gravid fordet.

Skrevet

Kan bare svare for egen del, her kom de ømme puppene en dag eller to etter IKM. Men slapp av, hvis du leser tråden om symptomer her, eller mangl på symptomer, så er det like vanlig å ikke merke så mye til graviditeten som å ha "alle" symptomer. Positiv test er positiv test, så jeg passer på å gratulere jeg! :-)

Skrevet

Har heller ingen ømme pupper (IVF satte inn 23.11), så tror dette er helt individulet. Derimot har jeg stadig svake mensmurringer, og dette er visstnok også helt normalt. Jeg leste på Lommelegen at de fleste ikke får ømme pupper før i sv.uke 6 , fosterets uke 4.(http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321888)

Hvor langt er du?

Skrevet

Takk alle sammen, det hjelper jo alltid å få vite at en ikke er alene om noe! Og takk for linken Augustbarn! Jeg har IKM imorgen, nei, lørdag er det visst, altså om 2 dager, og er da hele 3+5 idag :o)

Det går jo helst bra!

Skrevet

Så spennende, ja klart det skal gå bra!!! Men, velkommen i bekymringsklubben, he, he.... Gratulerer så mye og lykke til!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

har du veldig lyst på symptomer kan du få mine..

Skrevet

Forrige gang hadde jeg ikke ømme pupper i det hele tatt. Nå har jeg hatt det siden noen dager over IKM.

Skrevet

Jeg har ikke hatt ømme pupper enda, og jeg er i uke 10 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...