M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har mye mer slim nå enn vanlig etter EL. Pleier være tørr(herlige detaljer;-D) Er fem dager siden EL og har vært fuktig/våt hele tiden.... VELDIG UVANLIG for meg. Noen som har opplevd det samme? Noen som vet om det kan være et gravidtegn?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Er det ikke detaljer denne siden er til for da.... Her skal du få noen av mine detaljer også: Jeg har det også sånn som du forklarer,og har og hvert det siden el. Jeg vet ikke om det er et tegn på graviditet,men jeg opplevde det samme med de to barna jeg har fra før! Så det er lov å håpe:)hehe Og det gjør jeg sammen med deg,for oss begge Lykke til!!!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 åååååååååååå da håper jeg inderlig at det er et tegn for oss begge!!!!! Tusen takk for svaret!!! Gjett om jeg likte det;-) Vet jeg ikke bør håpe for mye, men det er ikke så lett det.... Vil jo så gjerne:-)
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Nei,det er ikke lett... Det er helt sikkert Jeg kjenner på meg selv at jeg på en eller annen måte forventer at jeg skal bli gravid med en gang... Gikk så fort med de andre. 1.mann gikk på første forsøk, 2.mann på andre forsøk. 3.gangen jeg var gravid gikk også på 1.,men da hadde jeg en MA i uke 8/9... Så jeg har vært "bortskjemt",for å si det sånn Derfor er forventningene ganske høye,så sjansen for å bli skuffet er jo der. Men,men...da får vi bare prøve igjen;) Vi satser på en positiv test,ikke sant????!!!!!!!!!!!!!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 å ja det gjør vi:-) Trist å høre at du måtte gå igjennom MA! Håper virkelig at du blir like fort gravid denne gangen!!!!!!!!!! Lykke lykke til!!!!!!!!! Klem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå