juniorsen Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg finner siden som alle datoer står på nav.no, men hva heter "posten" for foreldrepenger/permisjonspenger?
heisand? Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 har lett etter dette jeg også. men fant bare dato for barnebidrag og ikke permisjonspenger
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Nav har vel sluttet og utbetale foreldrepenger til en fast dato, men jeg har fått mine nå
Blue Lady Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Det har jeg også lurt på, har spurt her inne MANGE ganger og alltid kommer de samme folkene med den linken til utbetalingsdatoer... jauda... må jo vite hvilken post foreldrepengene går under..
juniorsen Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2007 Hehe, ja linken var ikke så vanskelig å finne selv ;-) Men rart at de ikke har en egen post, det er jo det på alt annet.......
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Det står ikke på nav sine sider, så at de gir ut link i hytt og gevær, er noget slitsomt. MEN, det skal stå i vedtaket du har fått om foreldrepenger (dato altså)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 jeg var på nav i dag å spurte hvor det ble av pengene mine,da sa hun at utbetalingsdatoen på foreldrepenger var 12.12.07... Jeg har ikke fått de på konto enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå