Gå til innhold

Erfaring med graviditetstest- strimmel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i dag tidlig, med en strimmel fra billige- tester.no, og fikk en to rosa streker..de var ikke like sterke, men det var absolutt ingen tvil om at det var to streker der!

Men har lest her og der om andre som har gjort dette, og som tester igjen senere med CB digital ol. får negativt svar..

Så? Erfaringer? Tør liksom ikke ta gleden på forskudd her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom strekene opp før det var gått 5 minutter så skal det være ganske klar tale.. Når forventet/forventer du mens?

Skrevet

Streken kom opp innen 5 min ja.. og jeg hadde IKM 11 desember..

Gjett om hjertet mitt slår nå da!!! Er et eneste stort glis her jeg sitter:-D

Skrevet

Hurra! Da er du nok gravid!! Så bra tullemoren, gratulerer så mye!!!

Skrevet

Hjelpe meg...HELT utrolig!!! Må nok teste en gang til før jeg virkelig tror på dette..men likevel..

Takk for hjelpen:-)

Skrevet

Jeg testet positivt 5 dager før forventet mens denne gangen. Ganske utrolig. Det var også billigstrimmel.. Jeg har testet hver dag siden det, og det blir bare mer og mer positivt. Om du er gravid, noe du sikkert er hurra, når har du da termin?? Jeg har 19.august!!

Skrevet

Betryggende å vite:-)

Som sagt så tester jeg en gang til i morgen tidlig med stav før jeg klarer å slappe helt av med svaret..

Men om jeg virkellig er gravid så har jeg termin 21 august! Så blir samtidig med deg. Spennende!! Har dere prøvd lenge da?

Om det virkelig klaffet for oss nå, så er vi virkelig heldige! Er i første pp!

Skrevet

Herlighet.. uforskamma meg!

Gratulerer så mye "Jeg er!!!"

Er det mulig! Sier litt om hvor høyt opp jeg er nå..er helt i min egen verden!

Skulle bare mangle med en gratulasjon! Hehe..

Skrevet

Ikke prøvd i det hele tatt egentlig, men litt likevel.. Ikke aktive prøvere for å si det slik. Jo takk for gratulasjon, det begynner å synke inn nå.. Sprøtt. Vi har en fra før av vi, så det blir 1 år og 9 mnd mellom. Litt lite, men de kommer nok til å få mye glede av hverandre. Deres første eller??

Skrevet

Dette blir førstemann ja. Har snakka om det lenge, så den er godt planlagt kan du si;-) Blir spennende!

men blir koselig med to tette for deres del da! Så har de lekekamerater i hverandre og sånn!

 

Skrevet

Ja det tror jeg blir bra!! Men nå kan jo mye skje de 12 ukene her da, men det går helst bra, så jeg ser for meg en liten tass i august ja..

 

Så kjekt at det klaffet så fort for dere (om det nå er klaff, og det er det jo.. hi hi)

 

Hvor i landet holder dere til? Vi bor i Oslo, men jeg er fra Bergen..

Skrevet

heisann

 

gratulerer til dere begge;O) går å venter i spenning skal ha IKM 18.desember-tips om når det kan være lurt å teste?klarer nesten ikke å vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...