Gå til innhold

Oppdatering ang min syke Noah.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at dere har sett etter meg,men det har vært så mye at jeg har helt glemt meg bort med å si ifra.

Tirsdag kveld vurderte jeg å reise til legevakten med Noah ffordi han var så tett og tungpustet. Snakket med legevakten og ble enig med å vente til onsdag morgen.

Onsdag var vi hos legen og fikk konstatert LUNGEBETENNELSE i den 4 mnd gamle kroppen til prinsen min. Huff. Begynnte på antibioika kur og reiste hjem. I natt ble han mye verre og ved 2 annledninger sluttet han å puste. jeg dro til legevakten igjen, de mente det var normalt så lenge han har farge og får tilbake pusten. Om han ble blå eller blek måtte vi bare ringe 113 med en gang.

Ser ut som om medisinen fungerer, han er roligere og har ikke riktig så vondt lengre.

de siste døgn har det blitt svært lite søvn og mye uro for vår lille gutt. Holder på å pakke også, skal flytte i morgen. nå har jeg og gubben i tillegg fått noe magegreier og sliter med kramper og doløpnig.

GOD JUL;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff - det var mye på en gang. Ekkelt når de små blir så syke:o(

GOD BEDRING og God Jul:o)

Klem

Skrevet

Oida, det var mye på en gang! Håper lillegutt blir frisk snart da! Pass på dere selv så godt dere kan! Klem

Skrevet

å hregud..trodde alt var bedre jeg ...=(

stakkars lille klumpen =((((

huff..

Skrevet

Som jeg har ventet på oppdatering fra deg!

Uff så fælt!!! Godt at det er bedre med lille gullet nå!!

Fortsatt god bedring, og god jul!! =)

Skrevet

takk for det damer;)

Er fryktelig vondt å se han ha det så vondt, men nå vet vi ihvertfall hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...