Kyosanim Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Er 13 minus her i dag og jeg må ut med lillegutt på 3 mnd i ettermiddag. Hva skal jeg kle på babyen? Er så usikker. Kommer til å være mest ute + kjøre bil i 10 min. Er det greit med saueskinn i vogna, dress, helseteppe og dyne + vogntrekk? Bør jeg ha en tynn dress/fleecedress under utedressen? Har også en voksi jeg evt kan bruke. Hva har dere på babyen da? Sikkert dumt spørsmål, men føler meg helt grønn:)
SaDa Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Hadde nok prøvd å holde meg inne med babyen når det er så kaldt.. Ikke bra for lungene med så kald luft. Må du ut, så bruk voksiposen og dress
Snupi27 Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 jeg hadde nok prøøøøvd å holdt babyen inne, men du er helt sikkert nødt til å gå ut å gjøre noe og det er ikke å få gjort no med =) jeg hadde tatt på ulltøy og en god og varm dress utenpå. surret babyen inn i et teppe inni voksiposen med trekket til vogna over.. heng et teppe foran åpningen på vognen..
m-mamma Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Skal vel helst holde så små inne når det er kaldere enn 10 minus. Men noen ganger må man....ikke lett det der.
heisand? Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 ullbody og ullangbukse innerst og så en god og varm kjøredress? viktig å ikke være ute med mini når det er kaldere enn 10-
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Ullundertøy hvis du har,fleece eller ulldress,lue,votter og absolutt voksien.Den er god og varm,den har jo ulldyne. Dra den litt godt opp,så blir det ikke 13 minus i posen der han puster.
Kyosanim Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2007 Vet man ikke skal være ute når det er så kaldt. Men ser ingen annen utvei når jeg ikke får barnevakt og mannen min er bortreist. Krysser fingrene og håper det blir litt mildere iløpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå