Gå til innhold

kjære dere som prøver og er over 45:)

maria isabell

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte eg skulle komme med en oppmuntring:) vet at det kan ta tid å bli gravid når en har passert 45...mammaen til min bestemor fekk nr 8 når hun var 49år...selfølgelig helt naturlig da dette er langt tilbake i tid:) vet at mangen av dere strever så tenkte eg skulle komme med en gla historie:) hun fekk en datter og den dama er en utrulig snill og god person som alltid hjelper alle rundt seg og har vanvittig mye kjærlighet å gi......ikke gje opp folkens..heier på dere...kankje dere får en kjempefin pressang til jul i år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Maria Isabell, så skjønn du er!! Så flott at du vil oppmuntre, tror du har arvet dette med å være en snill og god person :0))

Forresten, begge mine bestemødre fikk barn i en alder av 44 år, den ene fødte 10 barn, alle hjemme og den andre 7, heldigvis gikk det bra med dem alle...

Hilsen lykkelig gravid 43 år!!!

Skrevet

blir så lei meg når dere blir kritisert på grunn av at dere velger å få barn i 40 årene:) mangen av dere har ønsket barn lenge og kankje mistet en del ganger og da trenger dere ikke bli kritisert på toppen av alt dette:) tenkte denne historien kunne muntre dere opp litt:) syntes det står respekt av at dere velger barn når dere har passert 40år:) har lest mye om dette:) dere er sterke kvinner med myyyyye kjærlighet:) mangen klemmer:)

Skrevet

Dytter denne opp ............

Ble så glad av å lese denne, godt det er noen som ønsker å støtte og oppmuntre, for det er vel det dette forumet er til for, eller er det noen som har misforstått? :o))))))

Skrevet

Hei maria isabell

Tusen takk for oppmuntringen, det varmer skikkelig å lese sånne innlegg som du har skrevet....takk skal du ha.

Jeg er 45 år og har lett etter gullegget i nesten et år nå. Jeg hører jo egentlig ikke til her inne... men det gjør så godt å lese om de som er godt over 40 og har fått det til.

Klem fra kaje

Skrevet

Kaje, her er du hjertelig velkommen!! Dette forumet er for oss modne som er gravide eller ønsker å bli det. Her skal vi kunne støtte, oppmuntre og dele erfaring med hverandre!! Ganske sikker på at du snart er en av oss, sender deg masse babystøv *********************************************************************************

Skrevet

Hei augustbarn

Det var koselig sagt..tusen takk.... og jeg suuugggeerr til meg babystøvet.

Jeg må bare få sagt til deg at du alltid skriver ord som både varmer og oppmuntrer.

Håper vi får til et treff før jul....

Skrevet

heisann kaje:)

lykke til med prøvinge:)

skal krysse fingrene for deg:)

Skrevet

Takk skal du ha marie isabell..

Jeg har gått på menopur sprøyter i 6 dager nå, og imorgen skal jeg på UL for å sjekke hvor mange folikler det er, og hvor store de er... spennende. Håper på å sette EL sprøyten imorgen kveld.

Klem kaje

Skrevet

så flott,da får du hjelp:)

håper du blir gravid:)

lykke til:)

selv er eg bare 22år, men må lese inleggene her av og til.

følger med dere og tenker på dere, kan ikke få rost dere nok:)

mangne klemmer til dere alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...