Gå til innhold

Når begynte dere.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å bli litt lei, å tung å sliten.. hvilken uke..

jeg er 32+1 nå og har merka den siste uka at pusten er tyngre, vondere å bøye seg og har hatt en dag eller to der jeg har vært litt utålmodig etter å nærme meg termin dato.. Jeg har ellers sprada rundt å syntes det har gått aaaalt for fort...

dessuten er det ikke så mye spark lengre, er mere bevegelse.. Er det normalt? trodde først det var nå galt siden sparkene ikke er like ofte, men han beveger jo masse på seg likevell.. dårlig plass kanskje som gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja begynner å bli dårlig plass for den lille, så er ganske normalt..

Har ikke hatt det sånn så mye før men begynte å bli sliten i uke 37.. når jeg får kynnere så må jeg sette meg opp for får nesten ikke puste, veldig slitsomt.. men er heldigvis ikke lenge igjen her da.. :)

Skrevet

nei da har du ikke lenge igjen, men det kanskje føles sånn på slutten? :)

men målstreken er like rundt hjørnet, og DA begynner det virkelige slitet!! hehe..

Skrevet

bevegelsene blir annderledes når det blir mindre plass...men du skal ha et viss anntal bevegelser pr time...spørr helsesøsteren din...var det minst 10 i timen eller noe?

Skrevet

nei det der synes jeg er bare tull... skulle jeg begynt å telle hvert spark i timen har jeg blitt fullstendig gal til slutt. Dessuten sover han jo litt, er ikke hver time han er våken. Men har merka bevegelsene er blitt litt annerledes for tiden. mindre spark, mer snuing og gnuing :)

Skrevet

Jeg blir aldri lei=D Er 37+4 og holder fortsatt på i fjøset=p Men det kan jo ha en sammenheng med at jeg ikke har hatt noe plager i løpet av hele svangerskapet.. Det blir nok mindre plass etterhvert ja..Hihi..Min beveger seg masse men, hvis mamma bøyer seg så blir han sint og sparker=p

Skrevet

Hei

Husker at de typiske sparkene gikk mer over glidende bevegelser etter hvert. Er nå i uke 37, og han er like aktiv som før. Det veksler mellom bevegelse og kraftige fraspark så kaffekoppen hopper! Tung, nå ja. Har syntes det har vært tungt siden 5. mnd da kynnerne begynte. Men det er tungt på en annen måte nå. Kynnerne slår pusten ut av meg, og alle bevegelser belønnes med et stønn. Du kan i det minste enda bøye deg, bare vent..

Skrevet

Jeg er 33+2 og babyen min er også blitt roligere i magen. Før det var han i perioder spinnvill, men nå sparker han i ny og ne eller bare trekker foten eller armen bortover. Det er vel plassen som gjør bevegelsesfriheten mindre, men ennå rekker ikke den lille opp til ribbeina, sparkene kommer like i underkant, og bra er det :-)) Jeg har også begynt å kjenne meg sliten og puster tungt innimellom + blir varm og svett. Merker å at jeg begynner å bli mer hormonell (sentimental) har ikke vært slik tidligere i dette sv.skapet. Ja, sv.skapet er iallefall ikke kjedelig - nye faser hele veien -

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...