Løyyypeeee!! Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hei! Jeg lurer på om noen har erfaringer med hotellovernattinger med flaskebarn, er det noen som har vært på ferie i permisjonstiden? Hvordan har dere opplevd muligheten for å få rengjort flaskene? Vi koker flaskene hjemme, men frøken vil være 6-7 mnd på det tidspunktet og spiser allerede på hender og andre ting, så maskinvask vil nok være akseptabelt (selv om hun har nedsatt immunforsvar..). Noen som vet...? )
wirre;o) Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Vo var rundt omkring i hele landet og sov på mange ulike hoteller. Alle kokte villig flasker, på det ene fikk jeg komme på kjøkkenet og koke de selv. Kokt vann var det heller ikke noe problem og ordne. Fikk tilogmed til å ha med oss på turen videre:o) De er hjelpsomme alle sammen. Dere er kundene deres.. Å ja! Jeg hadde med Zalo og vasket de i vasken på rommet før jeg ba de koke de for meg.
LivetErEnLek Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Er bare på besøk her og titter litt, hører egentlig hjemme på 1-2 år, men sånn gjorde vi det når snulla var 5 mnd og vi var i Lisboa: Hadde med flasker, vannkoker, termos, mme-pulver, pulverdispenser, zalo og oppvaskkost. Kjøpte vann på flasker og kokte opp for et døgn av gangen, satte på flasker og inn i minibaren + kokende vann på termos.Når hun var sulten helte vi kokende vann i flaskene til tempen ble passe, blandet i mme pulver og maten var klar til servering. Flaskene vasket jeg i vasken for hånd og helte deretter kokende vann fra kokeren oppi, lot det stå ett min eller to og helte det ut. Blir ikke det samme som å koke dem i kjele, men var det beste vi kunne få til. Når h*n er så stor som 6-7 mnd, går nok det helt bra.
lisje marthemora Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Vi hadde med vannkoker og zalo, da kunne vi koke smukkene og hadde små flasker som var plass til oppi kokeren. funka heilt flott. Slapp også å renne på kjøkkenet etter vann til grøten. Kjøpe en liten termos som kun var til vann til babyen som vi hadde med oss når vi skulle ut.
Løyyypeeee!! Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Tusen takk for svar! Det med å ha stor nok vannkoker til flaskene var et nyttig tips! Det samme med å helle på kokende vann og la de stå, ja. Det er helt sikkert tilstrekkelig, hvis de er godt rengjort med Zalo for hånd først. Vi har nok en tendens til å være litt hysteriske i våre dager, tenk at det faktisk ble folk av tidligere generasjoner også. Takk, takk! )
Grorüd.. Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Hei du.. Du burde passe på og ha en vannkoker der varmeelementene ikke er synlige fordi de smelter flaskene og pluss at det er noen stoffer (hvis ikke jeg har blitt lurt) i de elementene som ikke er bra.. he he.. Bare ett tips ;-)
mammatil2flotte Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Vi var på hotell en uke da minsten var 4 uker. Vi hadde med oss micoen vår :-) helt sant. Avent sterilisator, zalo, oppvask kost og vannkoker. Litt av et styr. Men gikk greit etter installasjon, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå