Gå til innhold

Får ikke sove om nettene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter m bekkenløsning,og får ikke sove om nettene,hvor en e ligger,og vrir meg så gjør d vondt.... Noen andre,og er d noe for oss gravide å ta så vi kan få sove??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg hadde bekkenløsning så hjalp det veldig å ha to varmeflasker i senga.. hjelper med varme vettu.. Men prøv å ta deg en varm dusj før du legger deg, og bruk strålen på der du har vondt.. jeg slet veeeeldig med itsjas nerven når jeg hadde bekkenløsning så jeg lå med varmeflaske inn på siden og sambo strøk meg over pannen og da klarte jeg å roe meg ned og klarte å sove.. sambo våknet automatisk og fylte på nytt med varmt vann på flaskene og la de på samme sted for det hjelper veldig..

men ikke for å si for sikkert men tror du kan ta iallefall 2 av Valerina natt men ikke mer enn det.. dra på apoteket og spørr, de vet det iallefall bedre enn meg..

Skrevet

Hei..jeg føler med deg,har det likens selv..Har også bekkenløsning og er i tillegg oppe X ganger i løpet av natta på do..Varmt er det også..Prinsessa i magen min er aktiv i perioder på natta i tillegg..:) Jeg føler sat jeg ikke sovner for på morgenen når mann min drar på jobb. jeg er forresten akkurat stått opp nå kl 12..Jeg tenker det er uheldig å sove så lenge på morgenen,foor da snur jeg vel døgnet i tillegg..Men..ENGANG MÅ JEG JO SOVE...

Jeg er i uke 35+2

Skrevet

Hør, hør, blir helt gal jeg nå. Er så lei av å ligge å vri meg å jakte på en stilling som ikke gjør vondt. Er veldig klar for å få sove igjen snart for nå har det vært ekstremt lite søvn de siste ukene. Skal på Ullevl i forhold til å bli satt i gang i dag pga bekkenløsnings plager.

Skrevet

Kan di sette d ignag litt tidliger da altså,vist du er plaga?? Men litt tidlig for meg,er ikke lenger en 28+1....

Skrevet

Hei, jeg har fått paralgin forte av legen min, føler det hjelper så jeg sover bedre.

Skrevet

Jeg har ikke vært plaget annet med enn at jeg fikk vondt i hoftene når jeg lå i senga. Det løste jeg ved å legge en pute mellom bena, slik at vinkelen på hoftene ble litt mer riktig. Funket på meg, så verdt et forsøk, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...