Gå til innhold

Superfrustrert!! (Litt langt, og kanskje litt detaljer.... beklager....)


*Lykkelita*2barnsmor

Anbefalte innlegg

Jeg hadde IKM tirsdag. Blødde litt lørdag, bare bittelitt. Mandag hadde jeg positiv CB digital-test. Var til innvendig UL tirsdag pga SA i oktober. Jeg fortalte at jeg hadde hatt pos test mandag. Men legen sa at jeg blødde, og at det så ut til å være mye blod, og dermed ny SA.

 

Vet det er tidlig, og at jeg ikke burde synes det er så leit, men jeg synes nå det... MEN, så blødde det bare litt på tirsdag også, bare på dagen. På ettermiddagen var det ikke mere blod, og det var nok med truseinnlegg på det som kom også. Siden da har jeg hatt bittelitt blod i litt utflod, ellers ingenting. SUKK!

 

Pratet med legen min i går, men han mente jeg bare skulle vente og se til over helgen, for han mener det fortsatt kan begynne å blø igjen. Jeg kunne ta test med noen dagers mellomrom for å se om jeg så noe selv... Tok en CB vanlig i dag, og fikk tydelig kryss... så nå får jeg vente til søndag da, før jeg tar ny.... Fikk time til legen på tirsdag for å ta blodprøve og se om hcG er i forhold til antatt graviditetslengde da....

 

Blir jo supergal i hodet av dette her!!! Vil så veldig gjerne bli i augustklubben....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ser på "nick'et" ditt at du har prøvd lenge nå. Jeg har selv hatt 2 SA'er i det siste, og hver gang jeg er på do, venter jeg å se blod. Ikke noe god følelse. Jeg avventer den store gleden til jeg har sett liv. Men har også vært hos legen og målt HCG, man blir litt gal av å være så hysterisk. Vet jo de som har gått gjennom svangerskap å blødd hele veien, men allikevel født friske barn. Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...