Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Fant linken til denne siden for ca 1 år siden, og kikker innom av og til. Syns hun er en inspirasjon til å nyte øyeblikket, og det gir meg et perspektiv på hvor små problemene mine er... www.gjorenforskjell.no
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 ja hvis man tenker på hva andre må gjennom daglig blir jeg egentlig litt flau over alt jeg syter for......
*Rutletutt* Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Uff, så utrolig trist - fikk helt vondt inni meg, jeg nå. Må være grusomt å vite at det ikke er noe annet å gjøre enn å vente på å dø(
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Kreft er alltid trist, for utfallet blir som regel ikke positivt... Men og røyke samtidig, er kanskje og ha gitt opp? (uten at JEG mener at det har så mye og si)
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Hun har jo ikke håp om å bli frisk igjen (målet er vel å overleve 2007), så jeg forstår godt at hun røyker. Jeg jeg mente er hennes utrolig evne til å tenke positivt og sette pris på små ting (hvis du leser dagboken) Vet med meg selv at jeg hadde blitt bitter og trist.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Ja, jeg ville nok gjort det samme selv. Evnen til og være postitiv er det ikke noe g si på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå