LivetErEnLek Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Tror dere det er sånn at barn er mer mottakelig enn det voksne er? Hadde en merkelig opplevelse i dag. Vi skulle på luciakonsert i kirken og skulle ta turen nedenom graven til mine besteforeldre og tenne lys. Men minste frøkna nektet plent å gå inn på kirkegården. Hun ble helt hysterisk bar vi nærmet oss, illskrek og ropte "Nei, Nei" Prøvde flere ganger, men måtte rett og slett gi opp. Lurer på om hun kanskje så noe der....
Cat.68 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hvor gammel er hun? Kanskje hun har sett noe skummelt noe sted som omhandler kirkegårder. De har jo en tendens å bli fremhevet i bøkr og blader som noe skummelt hvor det bur spøkelser. det kan jo være nok å skremme et lite barn. Men ja jeg trur barn er mye mer mottagelig for det overnaturlige en vi er. men som regel bruker ikke barn bli skremt av det, da de som regel ikke finner noe skremmende med det og synes det er naturlig.
LivetErEnLek Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Var det jeg også trodde, derfor jeg ble litt forundret. Men hun er ikke mer enn 17 mnd, så hun har nok ingen formening om at kirkegårder skal være skumlere enn andre plasser. Det som var så rart, var at hun roet seg så fort vi snudde ryggen til og gikk derifra. Prøvde å snu tilbake flere ganger, ville så gjerne på graven til mor og far, men hun ble like hysterisk hver gang.
solstråle69 Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Ja, det tror jeg! Har opplevd det selv med snuppa vår på 2 år. Vi har akkurat hatt en klarsynt her som "renset" huset vårt, og flere opplevelser i den forbindelse har overbevist meg. Den klarsynte sa også at barn opp til 3-4 års alder, ofte er mottakelige for sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå