Gå til innhold

Kjeeeeder meg!!!


Tirilill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er du veldig dårlig el orker du å innvitere noenvenner på besøk,så kan dere strikke sammen eller noe? du kan jo bare kjøpe,frukt is og ferdilagede kaker:) enkelt og greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fiint orka det, men folk har mye å gjøre. de fleste er i full jobb+ gubbe og unger. Ingen som har tid til å sitte her å strikke.

 

Men men...kjedsomheten går opp og ned. nå er det helg og i morra skal vi på shopping. Da flyr tiden den dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan komme hit å lære meg å strikke ;) hehe.. jeg hadde nok ikke fått strikket mye med lillegutt som er høyt og lavt hele dagen:P

 

er så mye fint å strikke,får endel av familie,men vil gjerne ha mer..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelt når man først begynner. Trenger jo ikke begynne med de store tingene først. Enkle ting med store pinner og tjukkt garn sånn at det går an å bli ferdig.

 

strikk tova tøfler. Det er kjempe lett og blir veldig fine. Perfekt gave til venner og famile.

 

Fritidsgarn er supert til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

fikk faktisk garn og strikkepinner av mamma til jul,hehe.. jeg vet ikke helt altså,jeg har ikke god tålmodighet når d gjelder sånt. :) må mote meg opp :P har svake minner fra skole tiden da jeg strikket skjerf, det ble bare bredere og bredere uansett hva jeg gjorde.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du vet du det, jeg hatet skole strikk! De tvang oss jo til å strikke kjipe lapper og..ja skjerf.

 

Mye mer morsomt å strikke små nusslige baby sokker, eller kule tova votter til seg selv!

Eller masse stilige sjal i med rufsegarn!! I lime og turkis!

 

Har forresten handelt garn som en tulling i dag, garn butikken her skal legges ned å det er halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...