Gå til innhold

Kjeeeeder meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå...er så lei av å sitte hjemme å strikke!!! herregud!!!! Gleder meg til VÅREN!!! uhuuuuuu...og jula da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du veldig dårlig el orker du å innvitere noenvenner på besøk,så kan dere strikke sammen eller noe? du kan jo bare kjøpe,frukt is og ferdilagede kaker:) enkelt og greit...

Skrevet

Hadde fiint orka det, men folk har mye å gjøre. de fleste er i full jobb+ gubbe og unger. Ingen som har tid til å sitte her å strikke.

Men men...kjedsomheten går opp og ned. nå er det helg og i morra skal vi på shopping. Da flyr tiden den dagen:)

Skrevet

du kan komme hit å lære meg å strikke ;) hehe.. jeg hadde nok ikke fått strikket mye med lillegutt som er høyt og lavt hele dagen:P

er så mye fint å strikke,får endel av familie,men vil gjerne ha mer..:)

Skrevet

Det er enkelt når man først begynner. Trenger jo ikke begynne med de store tingene først. Enkle ting med store pinner og tjukkt garn sånn at det går an å bli ferdig.

strikk tova tøfler. Det er kjempe lett og blir veldig fine. Perfekt gave til venner og famile.

Fritidsgarn er supert til det.

• 3 uker senere...
Skrevet

fikk faktisk garn og strikkepinner av mamma til jul,hehe.. jeg vet ikke helt altså,jeg har ikke god tålmodighet når d gjelder sånt. :) må mote meg opp :P har svake minner fra skole tiden da jeg strikket skjerf, det ble bare bredere og bredere uansett hva jeg gjorde.:P

Skrevet

du vet du det, jeg hatet skole strikk! De tvang oss jo til å strikke kjipe lapper og..ja skjerf.

Mye mer morsomt å strikke små nusslige baby sokker, eller kule tova votter til seg selv!

Eller masse stilige sjal i med rufsegarn!! I lime og turkis!

Har forresten handelt garn som en tulling i dag, garn butikken her skal legges ned å det er halv pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...