Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 I forgårs så hadde jenta på 2 år hostet veldig mye på natten, hørte hun brakk seg en gang. Neste morgen var det små blodige flekker og en plass var det en litt stor blodig flekk (utblandet med spytt). Jeg ble kjempenervøs, men når jeg kikket inn i munnen hennes så så jeg at hun hadde et sår på kinnet og tenkte at hun hadde bitt seg i kinnet mens hun sov og blødde. Natt til i går var lakenet helt fint. Hun sikler en del og alt var blankt og fint. Idag igjen var det sikling med et spor av blod tror jeg. Det var lyse lyse lyse lyse brunt på lakenet. Er dette grunn til bekymring? Bør jeg få sjekket henne ut? Hun hoster ikke så mye lenger, men litt natthoste er det jo. Hun er ellers i helt strålende humør, absolutt ingen tegn til sykdom! Hva tror dere? Jeg vet dere ikke er leger (kanskje noen...hehe) men noen synspukter hadde vært fint
Northernlights Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Mine barn pleide blø neseblod noen ganger på natta.Kanskje hun nøs på seg neseblod? Dersom hun ser helt frisk og fin ut,er det vel lite grunn til bekymring. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå