*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Blir man veldig syk? Kan man se det på puppen? Går det over av seg selv? Har så vondt i ene brystet når jeg ammer....
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg fikk feber, et område på puppen var hardt, rødt og varmt. Det gikk over av seg selv ved at jeg ammet mye og pumpet meg imellom. Kjenn etter om du kjenner kuler i puppen, det er i tette melkeganger betennelsen kan komme. Men det behøver ikke å bli betent. Du kan løse de opp ved å stryke på området og amme/pumpe mye. Du er ikke sår da?
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Ok, her ikke feber. Ikke kuler heller. Er liksom bare ømt når jeg tar på det. Har vært sår før, men det ser ikke rødt ut.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Mulig det bare er en liten melkegang som holder på tette seg da. Jeg hadde bare fortsatt å amme og sett om det gikk over. Blir det altfor ubehagelig er det jo bare å kontakte lege. Er ingen vits i å gå rundt å ha vondt eller være nervøs
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Okei, da er det bare å bite tenna sammen å fortsette ammingen!! Er vel ikke så mye annet det kan være...
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2007 Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå