Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Er du klar da? Nå er 9 mnd snart over , og barnet ditt skal ut! Er du klar? Gleder du deg bare , eller er det et snev av skrekk her? Jeg må si 9 mnd har gått fort! Er jeg klar? Jeg vet sannelig ikke.... Jeg gruer meg endel til fødselen , eller jeg gruer meg til å se babyen min. Føler at der er litt dommedag! Har jeg gjort alt riktig?! Får jeg nå se konsekvensene av at jeg glemte meg tidlig i svangerskapet å spiste spekemat?? Eller aller værst , nå får du se resultatet av at du har røyka i svangerskapet! Hva gruer jeg meg til? Sånn egentlig.... Jo som nevnt tidligere.. Nå kommer dommen. Er baby slik den skal? Også det å ligge å føde... Jeg er redd noe skal skje under fødselen , at de mister hjertlyden til baby f.eks... At babyen ikke kommer seg ut! At i det ungen er ute løper de avgårde med babyen. Noe har skjedd... Eller at det er helt stille i det babyen kommer ut.. Ikke en lyd. Hjertet mitt stopper opp av alle disse tankene... Flere som sliter nå på slutten? Jeg sliter med alt , og ikke noe.....
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har det slik.................
Suss@ med 3 gutter Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Akkurat sånn føler jeg det å! Mange ting som surrer i hodet nå ja!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 GOdt å høre at vi er flere................
Slalotte Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Gruer meg ikke til fødselen men det jeg gruer meg til er om navlestrengen er blitt surret rundt halsen og om lillegutt er perfekt eller ikke.. tenker veldig mye på det om han er "hel"... om han har 10 fingre og og 10 tær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå