Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Tulla på 9,5 mnd hadde diare i går med mye slim i! Idag hadd hun ikke diare men det var enda litt slim i avføringen... hva kommer dette av???
alvis Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Gutten min hadde også det da han var mindre. Legen forklarte at det kommer av at avføringen har passert tarmen for fort. Det stemmer vel siden hun har diare`. Det var ikke farlig sa han men hvis du ser blod, hun får feber eller nedsatt allmentilstand må du kontakta lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå