Gå til innhold

Dere som har litt peiling på vogner:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 20mnd som HATER å sitte i vogn, så nå tenkte jeg å prøve en vogn der det er vendbart håndtak! Så er det noen som kan anbefale en vogn? Den må vere romslig å god siden jenta allerede er 20mnd å vognen må holde en god stund fremover... Å så må den heller ikke vere så all for dyr!!

 

Takker for alle gode råd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt dytt :)

Skrevet

Emmaljunga cerox kanskje?

Skrevet

Emmajungaen som er foreslått er ei god vogn, men den har ikke vendbart håndtak.

Det har derimot ei som ligner og er billig, Carena Freeride. Den har håndtak som bare slåes over, langt ligge mål, helt nedleggbar rygg og koster under tusenlappen:)

Vi er veldig fornyd med den vi har.

Skrevet

Cerox har vendbart håndtak jo;)

Skrevet

Vet du om noen nettbutikker som selger denne?? Hehe VELDI lite peiling på voner å sånn hehe ;)

Skrevet

Teutonia Mistral, har vendbart håndtak... Og hadde det ike vært for at vi kjøpte spirit'n nylig, ville vi kjøpt mistralen. Blir veldig liten sammelagt og kjempe grei å trille =))

Skrevet

Å så må vognen ha gode dekk, siden jeg ikke har lappen å bruker von vinter å sommer:)

Skrevet

Jeg har Hoco vogn. Den er ikke kjempedyr men solid og god å trille.

Den har vendbart håndtak. Gutten min er 23 mnd og har god plass i den. Jeg kjøpte Big Foot, som egentlig er en kombi. Men har bare pakket bort baggen. Det følger med egen fotpose + annet utstyr. Posen kan også deles så man kan bruke overdelen på baggen.

Tåler vær og vind.

Skal høre med datteren min (hun jobber der de selger hoco her om den kan fåes som sportsvogn.... :o)

Skrevet

Hmm, da tok jeg vel feil om Cerox da, blander sikkert litt;) Blitt NOE vognkikking på meg med to tette!

Men Carenaen kan du iallefall kjøpe på www.onskeborn.dk, er der jeg har kjøpt min:)

Skrevet

Hehe, er lov det tillab;)

 

Emmaljunga får man ihvertfall på Rudo,

 

gå inn på Emmaljunga.com å se selv...kan du velge;)

Skrevet

Tusen takk damer:)

 

Bare å komme med nettsider så jeg kan se dem :) Å fa bestillt, helt krise å bare komme seg på butikken, Håper det hjelper med vendbart håndtak da!!!

Skrevet

Det hjalp på poden her. Han likte ikke å sitte i vogna så vi måtte bruke bæremeis en periode. Men etter at han fikk sitter fremover ble det bedre. På hoco.at kan du se vognene derfra!

www.lilletrille.no forhandler hoco her.

Skrevet

på finn.no bruker det å ligge masse vogner da, ceroxer også,litt billigere enn nye da ,tilfelle det ikke går;)

Skrevet

Etter som jeg har skjønt så er aldri emmaljunga på tilbud derfor får man ganske bra igjen for de brukt, så det er jo ingen dårlig pris;) men det er jo lov å prøve å prute den ned til 2000;) lykke til..

 

Er ihvertfall en super vogn=0)

Skrevet

hihi pruting ja,,,, jeg som e sååå sjenert hehe;)

 

 

Skrevet

hihi.. skjønner hva du mener,jeg er sånn selv;) er jo bare si at siden det er en 2005 modell så er jeg villig til å 2000.. enten sier de ja,eller nei;)

Skrevet

Tar du bussen mye siden du ikke har lappen ?

Det gjør jeg og har hatt med svingbart håndtak, og det er ikke å anbefale for "alle" tar tak i bremsen og setter den på når de skal hjelpe deg opp og ned med vognen.

Forferdelig irriterende for du blir stående fast med vognen halveis ute eller inne.

 

 

Skrevet

Slipper heldigvis buss, har allt i nærområdet... Barnehage, senter, lege ja allt :) Bare om vi skal vekk på besøk eller inn til Bergen by så da får det heller bare gå innimellom!!! Må bare prøve allt som kan prøves hehe :)

Skrevet

Ok.. da går dte sikkert bra. Men den er litt slakk når en skal løfte den da. Men en god vogn.

Skrevet

men er jo bare en liten brems midt på,på cerox da..ikke sånn "simo" brems lixom;)

Skrevet

Jeg hadde sikkert en litt eldre modell jeg da.. der var det i hvertfall over hele linjen.

Skrevet

ja,okey.. det veit ikke jeg noe om altså.. jeg har 07 ihvertfall å det er bare en liten på midten..men veit som sagt ikke med de "eldre" modellene..

Skrevet

Ok.. er det bare en sånn "tut" ut da ? Det er jo ikke så dumt. Da har de sikkert "lært".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...