mai_med_gulljenta! Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har en jente på 20mnd som HATER å sitte i vogn, så nå tenkte jeg å prøve en vogn der det er vendbart håndtak! Så er det noen som kan anbefale en vogn? Den må vere romslig å god siden jenta allerede er 20mnd å vognen må holde en god stund fremover... Å så må den heller ikke vere så all for dyr!! Takker for alle gode råd:)
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Emmajungaen som er foreslått er ei god vogn, men den har ikke vendbart håndtak. Det har derimot ei som ligner og er billig, Carena Freeride. Den har håndtak som bare slåes over, langt ligge mål, helt nedleggbar rygg og koster under tusenlappen:) Vi er veldig fornyd med den vi har.
My little girl_ Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Cerox har vendbart håndtak jo;)
mai_med_gulljenta! Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2007 Vet du om noen nettbutikker som selger denne?? Hehe VELDI lite peiling på voner å sånn hehe
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Teutonia Mistral, har vendbart håndtak... Og hadde det ike vært for at vi kjøpte spirit'n nylig, ville vi kjøpt mistralen. Blir veldig liten sammelagt og kjempe grei å trille =))
mai_med_gulljenta! Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2007 Å så må vognen ha gode dekk, siden jeg ikke har lappen å bruker von vinter å sommer:)
Nit@™ Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har Hoco vogn. Den er ikke kjempedyr men solid og god å trille. Den har vendbart håndtak. Gutten min er 23 mnd og har god plass i den. Jeg kjøpte Big Foot, som egentlig er en kombi. Men har bare pakket bort baggen. Det følger med egen fotpose + annet utstyr. Posen kan også deles så man kan bruke overdelen på baggen. Tåler vær og vind. Skal høre med datteren min (hun jobber der de selger hoco her om den kan fåes som sportsvogn.... )
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Hmm, da tok jeg vel feil om Cerox da, blander sikkert litt;) Blitt NOE vognkikking på meg med to tette! Men Carenaen kan du iallefall kjøpe på www.onskeborn.dk, er der jeg har kjøpt min:)
My little girl_ Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Hehe, er lov det tillab;) Emmaljunga får man ihvertfall på Rudo, gå inn på Emmaljunga.com å se selv...kan du velge;)
mai_med_gulljenta! Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. desember 2007 Tusen takk damer:) Bare å komme med nettsider så jeg kan se dem Å fa bestillt, helt krise å bare komme seg på butikken, Håper det hjelper med vendbart håndtak da!!!
Nit@™ Skrevet 13. desember 2007 #13 Skrevet 13. desember 2007 Det hjalp på poden her. Han likte ikke å sitte i vogna så vi måtte bruke bæremeis en periode. Men etter at han fikk sitter fremover ble det bedre. På hoco.at kan du se vognene derfra! www.lilletrille.no forhandler hoco her.
My little girl_ Skrevet 13. desember 2007 #14 Skrevet 13. desember 2007 på finn.no bruker det å ligge masse vogner da, ceroxer også,litt billigere enn nye da ,tilfelle det ikke går;)
mai_med_gulljenta! Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. desember 2007 Denne da?? E det en bra pris? hehe maser i vei jeg http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=11747431&sid=xz5edbSWhP-225768&WT.svl=Bilde
My little girl_ Skrevet 13. desember 2007 #16 Skrevet 13. desember 2007 Etter som jeg har skjønt så er aldri emmaljunga på tilbud derfor får man ganske bra igjen for de brukt, så det er jo ingen dårlig pris;) men det er jo lov å prøve å prute den ned til 2000;) lykke til.. Er ihvertfall en super vogn=0)
mai_med_gulljenta! Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 13. desember 2007 hihi pruting ja,,,, jeg som e sååå sjenert hehe;)
My little girl_ Skrevet 13. desember 2007 #18 Skrevet 13. desember 2007 hihi.. skjønner hva du mener,jeg er sånn selv;) er jo bare si at siden det er en 2005 modell så er jeg villig til å 2000.. enten sier de ja,eller nei;)
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. desember 2007 #19 Skrevet 13. desember 2007 Tar du bussen mye siden du ikke har lappen ? Det gjør jeg og har hatt med svingbart håndtak, og det er ikke å anbefale for "alle" tar tak i bremsen og setter den på når de skal hjelpe deg opp og ned med vognen. Forferdelig irriterende for du blir stående fast med vognen halveis ute eller inne.
mai_med_gulljenta! Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 13. desember 2007 Slipper heldigvis buss, har allt i nærområdet... Barnehage, senter, lege ja allt Bare om vi skal vekk på besøk eller inn til Bergen by så da får det heller bare gå innimellom!!! Må bare prøve allt som kan prøves hehe
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. desember 2007 #21 Skrevet 13. desember 2007 Ok.. da går dte sikkert bra. Men den er litt slakk når en skal løfte den da. Men en god vogn.
My little girl_ Skrevet 13. desember 2007 #22 Skrevet 13. desember 2007 men er jo bare en liten brems midt på,på cerox da..ikke sånn "simo" brems lixom;)
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. desember 2007 #23 Skrevet 13. desember 2007 Jeg hadde sikkert en litt eldre modell jeg da.. der var det i hvertfall over hele linjen.
My little girl_ Skrevet 13. desember 2007 #24 Skrevet 13. desember 2007 ja,okey.. det veit ikke jeg noe om altså.. jeg har 07 ihvertfall å det er bare en liten på midten..men veit som sagt ikke med de "eldre" modellene..
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. desember 2007 #25 Skrevet 13. desember 2007 Ok.. er det bare en sånn "tut" ut da ? Det er jo ikke så dumt. Da har de sikkert "lært".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå