Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg hadde IKM i går. I forigårs var jeg sikker på at tr kom, da det rev skikkelig i eggstokkene, men det har ennå ikke skjedd noe... Det kunne vært festesmerter da, eller? Har man ikke det ca 2 ukers tid etter el? Blir veldig taknemlig for svar/erfaringer fra dere. Er så spent som en liten unge )
abelise Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Egget fester seg 4 - 8 dager etter at det er befruktet. Vanligvis ca ei uke etter eggløsning. Men det er ikke unormalt å ha menssmerter rundt tiden man venter mens, og likevel være gravid. Krysser fingerene for deg. Masse lykke til. Kanskje tid for en g-test?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Takk for svar ) Testet faktisk i forigårs, og den var negativ. Hvis ikke tr kommer før lørdag, tester jeg da tenker jeg )
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Har samme problemet her! Har hatt smerter i eggstokkene og mensmurringer i mange dager nå..og ikke spor etter TR. Tok en graviditetstes/strimmel i dag tidlig (klarte ikke å holde meg) og det kom to streker!!! Den som skulle bekrefte evt graviditet var ikke så sterk som kontrollstreken, men den var der allefall:-D Ta en test du, så ser du. Lykke til!!
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Dæven, så du er gravid?? Grattis ))))) Ser alle skriver "en strek er en strek" her inne, så da er det jo fantastisk! Håper jeg også får positiv test lørdag (håper først at tr holder seg LANGT unna!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå