Makko med to små gutter Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 I morres testet jeg positivt!!!! Jeg er så glad. Pleier ikke teste i det hele tatt, men de siste dagene har jeg hatt mensmurringer og ømme bryster... og vannvitig lyst på tyttebærsyltetøy! -Noe jeg egentlig ikke liker ;-) Da skjønte til og med jeg at det var tide å ta en test.... Sambo er ikke hjemme da, så må vente med å fortelle det til noen! Vanskelig for jeg er så glad!!!!!!
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Gratulerer så masse ))) Hvor langt over IKM var du?
abelise Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Gratulerer så supermasse:-)))) Nyt jula med spire i magen, og hauger av tyttebæsyltetøy på tallerkenen:-)
Bomsedeisi Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Gratulerer så mye med spiren i magen =)
Makko med to små gutter Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 _Alessi_ har IKM i morra..... Jeg har aldri testet før mange dager etter IKM.
har4barn Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 gratulerer så mye!!!!!!11 Hvis alt går bra, så er jeg rett bak deg. Tok en svak, men tydelig pos. test i dag jeg også. Venter et par dager for å sjekke at den blir sterkere før jeg jubler!
Makko med to små gutter Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 lykke til! Hvis du har tatt en positiv test er jo sannsynligheten ganske så stort ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå