Gå til innhold

Uff a meg.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 2 mus ute på terrassen og vi satt på 2 musefeller i går kveld.. Satt her og leste når jeg hører et brak på terrassen.. Og gikk får å se da hadde den ene musefella detti ned og jeg så ned, og det er en stakkars fugl som sitter fast :( blir så lei meg at jeg nesten har lyst til å grine jeg..

Den sitter fast og den lider skikkelig, for den sitter fast med halve hue :(

Uffa meg altså, syns så synd på den. Skal prøve å få pappa til å komme så han får avlivd den.. bedre det enn at den lider er det ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er bedre å avlive den ja. Men får håpe dere tar musefellene inn etter dette da..det hjelper ikke stort å ta musene ute. Er jo andre dyr som også kan sette seg fast i disse fellene..katter kan jo sette fast og brekke poten sin!! Har dere kjeller så sett fellene der. Det gjør vi.:)

Skrevet

Har ikke annet sted å sette dem, er veldig lite katter rundt her da, så gudsjelov for det.. Grunnen til at vi vil ha de musene vekk er på grunn av hunden vår så de for 2 uker siden og klarer ikke å slutte å se ut av verdanda døra.. så veldig plagsomt med masing og klaging fra hunden hele tiden.. for musene stikker vel etter hvert gjør de ikke?

Har tatt den andre inn så lenge så får sambo finne ut hva som er best..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...