Gå til innhold

Vi snakker to forskjellige språk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan forholdet vårt har blitt sånn... Han skulle være mannen i mitt liv. Nå virker problemene uoverkommelige. Vi snakker ikke samme språk lenger.

Han virker ikke interessert i å høre på noe av det jeg har å si. Han har ikke forståelse for noe av det jeg anser som problemer. Han føler sikkert det samme om meg.

Jeg skulle ønske vi kunne bestemme oss for en ting, og så dra i samme retning. Ta noen avgjørelser som begge var enig i. Men vi er uenige i det meste.

Jeg håper det ikke er for sent for oss, men jeg er redd det er det. Så lenge vi ikke kan snakke sammen, og forstå hverandre, skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare det. Prøver jeg å ta opp noe, begynner han bare å kjefte og beskylde meg for tåpelige ting. (Andre ganger er det jeg som kjefter).

Vi som pleide å ha det så fint... Nå krangler vi stort sett hele tiden. Enten om penger eller om stell av huset. Vi burde ha penger nok til å klare oss, viss vi bare brukte det på riktig måte. Men det er der vi er uenige.

Jeg sier ikke at det bare er hans feil, for jeg veit at jeg gjør mange feil selv også. Men jeg føler at han bare ser mine feil.

Jeg er, innerst inne, veldig glad ihan, og jeg ønsker bare å skape et godt liv for oss og barna våre. Jeg vet bare ikke hvordan lenger...

Lei meg nå =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...