Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Blir dere irritert og skjefter om mannen for en'te gang lar skapdøren stå åpen eller glemmer å sette saksen på plass igjen eller henge opp håndkle sitt eller bare registerer dere det, ordner opp og tenker at dere gjør nok også ting som han garantert ikke synes er så gøy så man får gi litt og ta littog ikke gidde å ødelegge dagen med å bli sur og irritert over småplukk?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Kommer veldig an på ;-) Vanligvis prøver jeg å overse sånt, men er jeg sur i utgangspunktet kan jeg nok slenge en kommentar, ja...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Han er kriminell mtp skapdører og skuffer, men jeg bare sukker og lukker de igjen.. Gidder ikke å gå og være irritert for sånne ting nei =) Dessuten har jeg GARANTERT ting som han irriterer seg over =)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 nei, blir ikke irritert over sånt. bestemte meg for at dettef orholdet er alt for bra til at det skal ødelegges med småkrangling om filleting. vi har vært veldig fokuserte på det hele veien. svelger heller en liten frosk isteden for å lage et stort helvete, det er sjelden verdt det. så her har det vært minimalt med krangling. dette går begge veier. jeg har endelig funnet mannen i mitt liv, mere fantastisk enn jeg trodde jeg noensinne trodde jeg skulle få det. så jeg er veldig bevisst på sånne ting.
Gjest mphs Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 I går ble jeg veldig irritert over at han ofte slenger klærne til jenta vår under stelledordet og oppå kommoden hver gang han skifter på henne og tar nytt. Og det er da blir jeg som må sortere ut det som er skittent og hva som fortsatt er rent og brette det og legge tilbake på plass. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger vi har snakket om dette og har da alltid vært enige om å ha system på klærne hennes . Men det skal sier at jeg er 25 uker på vei med neste ungen vår og var veldig dårlig med mye kynere i hele går og hadde fått nok. Jeg prøver som regel å ikke krangle om bagateller men heller snakke om det som irriterer oss(vet jeg ikke er perfekt). Enn du? Gjør du det?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Signerer lengter her. Livet er altfor kort til å gå rundt å irritere seg over slike ting. Vi velger kampene våre med omhu, og det resulterer i at vi krangler sjeldent. Men han har fått beskjed om at jeg vasker bare de klærne som ligger i skittentøyskurven, og ikke alt det som ligger rundt. Ligger det likevel noe på gulvet blir jeg ikke irritert, men jeg lar det bare ligge, for han putter det oppi selv senere.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Før gjorde jeg det, ble nesten brudd mellom osspga dette, var så mye sur på hverandre, men så snakket vi om problemet og lovetog skjerpe oss begge to, både på å ikke mase og om vi gav beskjed si det på en fin måte og om man var den som fikk beskjeden så ikke gå rett i forsvar med "jammen du gjør jo..xxx...". Tok tid å innarbeide dette, men klarer jeg faktisk å la være å irritere meg. Stort sett. Er jeg trøtt og sur nok fra før holder det hardt da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå