Gå til innhold

Har lest ganske mange inn legg her nå og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... ser ikke ut som noen klarer å holde seg til temaet i diskusjonen..

Ikke at jeg er noe ekspert eller noe sånt men ser ut som den som lager disse innleggene er samme person, og da kan man vel egentlig tenke seg at det bare er innlegg for å lage diskusjon, er vel ikke sundt å ha så masse sinne? Ser at det er mange av samme person som svarer på alle innleggene her og syns litt synd på dere, jeg hadde ikke klart å hatt så masse sinne inni meg, men fint at dere får det ut på en eller annen måte..

Men det innlegget om at hun hater bleier og skjønner ikke at folk lar ungene sine bruke det, måååå dere da skjønne at bare er for å lage en diskusjon..

Må si jeg blir litt paff av denne kranglesiden altså.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig..mye tåpelige innlegg. Jeg leser ,klikker meg ut og rister på hodet av mye her inne! Men,men,hvis folk vil og føler de må lage innlegg for å skape så mye amper stemning..Så gjerne for meg...

Ofte syns jeg mange av hovedinnleggene kan være greie nok i seg selv,men det er noe med måten vi svarer tilbake på som får meg oppgitt...Det ender,syns jeg, alltid med at en eller flere blir personangrepet..og DET blir feil!!

Skrevet

Hehe... Jeg går kun inn her for å få meg en god latter. Klarer ikke bli hormonell, sint, frustert eller noe av meningene her inne, for det er jo en "krangleside".

Skrevet

inn legg? ord deling? eller innlegg og orddeling?

Skrevet

Grattulere så masse!!

og velkommen inn hit til oss..men må si at til at det virker som at du skal heve deg over alt som skjer her inne så er det morsomt at du legger igjen en hilsen til oss fordet om...

Du har jo lest ganske mange som du selv sier,så det er jo positivt at du lar deg underholde av oss:)

Vi lar oss underholde av deg og så velkommen skal du være :-D

Skrevet

Jeg laget innlegget om bleiene og jeg trodde poenget mitt skulle være innlysende. Folk har så utrolig mange teite meninger om forskjellige ting. De klager på at unger bruker smukk, de hater barnehagen pga de ikke har sukker i maten and so on. Innlegget om bleiene var for at folk skulle se hvordan de selv så ut. Det var ikke for å bare lage en diskusjon.

Skrevet

dette innlegget er jeg med på:-) mye rare innlegg, det innlegget laget jeg også, så hever vel meg slik over andre som hovedpers i dette innlegget:-) hehe

Skrevet

Han derre Knut Jørgen Røed Ødegaard er irriterende entusiastisk....

Skrevet

Tusen takk for jeg er velkommen iallefall :) Ikke meningen å være frekk eller noe på dette innlegget, men skjønner bare ikke åssen det går ann å være så fulle av hormoner..

Fint å vite det innlegget om bleier var tøys, for er jo forferdelig mange som blir så irritert over små ting.. Men fint av deg og vise dem egentlig hvor hormonelle dem er, men tror ikke de forstår hintet.. hehe..

Men jeg tror vel at de fleste som er inne på kranglesiden er her for å få seg en god latter, for er jo ikke annet å gjøre når man leser hva dere skriver..

Jaja, deler mine tanker med dere som dere gjør med andre så håper ingen tar dette som en fornærmelse..

Og syns litt stakkars på folk, de må jo nesten se igjennom hva de har skrevet for ikke å ha noen skrivefeil.. hehe.. Er vel bare mange "norsk lærere" her.. hehe..

Skrevet

lottomooj , dette var bra:-) tror ikke en kan kalle de norsk lærere engang, da hadde de ikke hengt seg opp i skrive feil, og sett overskriften heller..en kan ikke svare på innlegget, men pirke på helt andre ting så situasjonen blir noe helt annen..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...