Lykken_er_tre Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 I år vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gi gubben.... tenker sådet knaker og julen kommer bare nærmere og nærmere..... Noen som har funnet ut av noe fint de vil gi sin kjære? Tips?
Marit & de 3 knøttene Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Min vil ha klær og konjakk, og det skal han få også.
Mammaen til Turid Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 min er fotballidiot så han skal få supporterutstyr, bl. a. skjorte fra laget hans.. han har fått det tidligere også, så jeg vet han setter pris på det.. bl. a. en genser som han har omtrent slitt ut.. men hva et bladabbonement hvis han liker å lese...?
endelig mamma t 2 :) Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har så mange tanker om hva jeg vil gi ham, at det er vanskelig å bestemme seg.. Tror jeg lander på nye klær og sko. Han liker å trene, og jeg skal gi ham nye treningsklær, joggesko og kanskje vektmanualer.. Har også lyst til å gi ham en ny godlukt, ny ytterjakke, osv osv.. Typiske gaver fra en kvinne, hehe..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Hva med slike elektriske biler, båter, fly eller helikoptre? De er jo blitt så poppulære blandt voksne menn.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Kommer vel litt an på budsjettet, men et år hadde jeg bestilt flytur til London med billetter til fotballkamp med favorittlaget. Ble en stor suksess!! Og jeg fikk jo en deilig shoppingtur ut av det også Win-win-situation!
ChanelK Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 I år skal han få laptop-veska (han bruke mi no), og om eg finne ei fin morgonkåpe som ikkje er for "gubbete" skal han få det også (hunden har spist av to så no dele me ei...) Abo på for eks autofil har også falt i god jord, godlukter, slipsnål med gravering har han blitt veldig glad for tidlegare.
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 min samboer får favorittlaget sitt sin fotballdrakt i str 0-3 år:) og så får han en pyjamasbukse pga at det kan bli noen lange våkne netter framover når den lille kommer til verden , og så får han til-pappa-bok (humoristisk en) tenker at det får holde;)
*Super*Mamman* Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har kjøpt en ny barnbermaskin til mannen min . En han valgte ut selv, siden han er så kresen på sånnt.. Kjøpte den over nettet, og ble da nesten 1000 kroner billigere enn det den selges for i butikkene i Norge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå