Gå til innhold

svimmel!

skalha1t etter3.pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

e de eit symtom?

hadde de ikkje sist eg vart gravid,då var de vonde pupper,kløende brøstvorter.har hatt litt stikking i livmora..veldi vond stikking..

virker som eg har fått svangerskapskløe oxo.de hadde eg sist,men de var lenger ut i svangerskapet.

har IKM 16 des.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ikke noe svar til deg, men lurer på det samme. Har vært mer svimmel en jeg pleier, men er ganske overarbeidet også da så vet ikke om det er ett symptom. Hva er svangerskapskløe??

Skrevet

Jeg også er veldig svimmel for tiden, men for meg er dette grunnet alt stresset rundt pp'ene. Men har lest av svimmelhet kan være et tegn på graviditet, så får krysse fingrene for deg! :)

Skrevet

svimmelhet er et symptom ja for spiren tømmer jernlagrene dine og du skal produsere 50% mer blod på kort tid....dere må begynne på gravid vitaminer da demper dere disse symptomene....

Skrevet

de e ei vanvitti kløe kar som helst på kroppen som aldri forsvinner.det er ingenting som hjelper..klødde meg til blods.fikk de på leggane..stilslutt satt eg med ei harbørste å klødde..hehehe..de var godt!!

menst eg knagde på ett grønt eple som eg hadde dilla på:)

ekje monge dagane til eg kan ta en test no da:)Søndag nermer seg me stormskritt..

skal på julebord me jobben oxo imorga..blir velk drikking,men skal ta de me ro..blir jo ikkje bloddeling denne veken uansett..

Skrevet

he sooo lyst å teste imorga da,men skal klare å holde mej..visst eg finner ut atte eg er gravid å ikkje drikker so begynder di på jobben å lukte ugler i mosen..+ atte menge av dem har sett atte eg er inne på denne siden i pausene mine..hehehe..

Skrevet

jeg var plaget med svimmelhet på mine to svangerskap..først svimte jeg nesten av på jobb flere ganger..og en gang før jeg visst jeg var det..nr to var jeg vel 6 uker før jeg begynte å svimle..

MEN nå driver jeg å svimler igjenn.ikm 16. så lov å håpe :D det er iallefall et tegn

Skrevet

trenger ikke være pga lite jern..men av lavt blodtrykk :)..jernlageret blir som regel tømt litt lengre utti..hadde bra med jern i begynnelsen, men var svimmel likevel..nettopp pga lavt blodtrykk jeg fikk for jeg var gravid..

Skrevet

er det ikke bedre å finne ut at du er gravid så holde deg unna alkohol enn å drikke å finne det ut dagen etter?! bare spør jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...