Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 gutten min er 8,5 mnd, han veier 11,3 kg. frokost ca kl07-08: 180ml mme eller pupp lunsj ca kl 10: 1 porsjon grøt kl 12-13 : 1 brødskive eller 180ml mme kl 16 : middagsglass + evt fruktglass til dessert kl 18 : 1 porsjon grøt og pupp han får også pupp ett par ganger om natta. ikke mye, men jeg er nok en levende sutt til tider=( han virker veldig sulten hvær gang han får mat- kunne sikkert spist enda mer... høres dette for mye ut?? takknemmlig for alle svar..=)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er ingen ekspert, og min jente er tydeligvis en annen "type" enn din gutt (hun er storspiser, men er 20 mnd og veier omtrent 10 kg). Men jeg tror jeg ville forsøkt å vært konsekvent på å nattavenne. Han ser jo ut som om han legger bra på seg, og matmengden på dagen virker jo helt fin den og. Når de spiser godt på dagen så skal det jo strengt tatt ikke være nødvendig med nattmat og :-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 har prvd å nattavvenne, men det er ikke lett. da hyler han som besatt, hyperventilerer til slutt. da er det enklest å gi han pupp. da vet jeg at han sovner fort igjen. har iallefsll ikke funnet en metode som hjelper..noen tips om det kanskje? begynner jo å ta på kreftene de nettene.. ja han legger på seg.MYE..hehe, fikk litt sjokk sist vi veide.. trodde han kanskje veide rundt 10 kg, så hadde han lagt på seg 1,5 kg..hadde jo trodd vekta stabeliserte seg da.. en rund, skjønnas=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå