Gå til innhold

hvem pynter juletreet hos dere,de voksne eller barna u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det jeg som pynter i år. Jr er hos mamman til julaften formiddag, så når han kommer er det vel litt seint å sette i gang med pyntinga. Men så er det dette magiske med å stå opp på julaften med pynta tre i stua... får se hvordan vi gjør akkurat den biten med Augusta.

Skrevet

her pynter vi sammen,både barna og de voksne.

i år skal de to største bort,så blir bare noah aleksander å vi to her i jula.

Skrevet

Her pynter vi alle sammen....store og små....etter et par dager regner jeg med at juletreet ikke har pynt igjen fra midten og ned,men det får så være hehe....

Skrevet

Hos oss gjør vi det sånn:

1. på med julemusikk

2. far setter treet på fot og kaver som en villmann med lys og stjerne, mens mor holder ledninger, krakken far står på og 4 åringen i forsvarlig avstand. (første utfordring)

3 Avdeling for positive tilrop når far braser gjennom greinene etter å ha strekt seg for langt for å få på plass stjerna. 12 åringen strør rundt seg med morsomme kommentarer som over tid begynner å irritere far.

4 Mor kommer med den vanlige klagingen i år som i fjor at far burde heller hentet gardintrappa i garasjen så hadde ikke dette skjedd.

5Far har barnåler i hendene og trenger pinsett som mor må hente.

6. 4 åringen blir hysterisk etter å ha knust en glasskule mens mor hentet pinsett.

7 12 åringen kjefter på 4 åringen og kaller henne kløne og verre ting.

8. Mor setter på kaffe......

9 Lysa er på plass, far er delvis hel og ungene kaster seg over julepynten.

10 12åringen vil ha system, 4 åringen går bananas. Mor og far mekler

11 4 åringen blir lei av å pynte, vil heller leke med glitter, og det er igrunn like greit.

12 12åringen og far flytter julepynt fra de nederste greinene opp på treet.

13 4 åringen får hysterisk anfall fordi noen flytter på det hun har pyntet.

14 Mor skrur av den Jæ... bråkete julemusikken

15 Far tar kontroll og lokker minsten med julefilm og pepperkaker

16 Minsten biter på og det gjør 12 åringen også.

17 Mor skrur på julemusikken og tar en kaffetår og nyter synet av det rare treet som har all slags artige innslag når det gjelder pynt, det meste fra barnehagen godt iblandet fine kuler som mor har kjøpt

18 far blir litt amper når mor ikke vil henge opp den gruuuusomme plastikkfuglen som de alltid hadde hjemme hos far da han var liten.

19. mor gir seg, vil heller nyte kaffen som er i ferd med å bli kald.

20 morgenen etter kommer 4åringen ned på kjøkkenet, juletreet lyser i all sin prakt og prinsessen erklærer at vi har det fiiiineste juletreet i hele verden og at mamman også er den fiiiineste og snilleste på denne jord.

Da kommer julestemningen!

Skrevet

I fjor som i år skal lillemann være med å pynte juletreet. Og når han er i seng finner jeg frem resten av julepynten og pynter resten av huset... Hadde vi skulle vært hjemme hadde vi og lagt pakkene under treet når han hadde vært i seng, men dem skal pakkes i poser og legges i bilden..

Skrevet

vel, det kommer litt ann på om lille er hos pappa'n sin den dagen jeg skal pynte eller ikke. Uansett er det jeg som bestemmer pynten på treet. Det kan være do-rull-nisser og girlander av papir andre steder i huset, men ikke prøv å heng det på juletreet gitt! Gleder meg til å pynte juletreet mitt med hvite fjær, glass kuler og glass engler, sølv kuler og kanskje perler!

Girlander meg i rævva. fnis. Og norske flag. *kaste opp*

Skrevet

misty!!! hahahaha. stilig.

Skrevet

Hehehe. Misty, vi har det på ungefær samme måten , hehehe

Skrevet

Jeg og 6 åringen det på lillejulaften, men så er det også jeg som gjør ALT til jul, jeg handler ALLE gavene (med hans visakort..hehe), jeg handler maten, jeg vasker, jeg baker kaker, jeg kjøper juletre... Herregud nå gikk det opp et lys for jeg, jeg gjør faen meg alt til jul.....

Skrevet

Det skal vi endre på i år, han skal få vaske hele neste helg :))) skal få gjøre opp for alle år han ikke har gjort noe...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...