Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hvor mange skal ha planlagt keisesnitt der i januar? Lurer også på om noen har erfaringer fra ks der tidligere som de har lyst å dele? Jeg skal ha ks der 23 jan!
lotta72 har fått Anders Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg regner med at jeg skal ha ks der i januar jeg også. Babyen ligger i sete, så jeg skal inn til vurdering neste fredag. Søsteren min tok KS der i juni, og sa det var en fin opplevelse.
Kvitrebekk Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har i dag fått innvilget ks 22.1. Fortsatt usikker på om jeg skal gjøre dette eller forsøke å tørre vaginal fødsel. Hvor mange dager før termin har dere fått ks? Og hvorfor? (Om jeg kan spørre om det)
Wicked witch Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Hei. Jeg skal ha KS i Fredrikstad 29. januar. Hadde et veldig akutt KS der for 17 år siden. Det var ikke noen hyggelig opplevelse, men har hørt mye positivt nå da. I tillegg er det noe helt annet når det er planlagt. Så jeg velger å prøve å være positiv. Mye kan jo også ha forandret seg på 17 år vil jeg tro... Du blir vel skrevet ut før det blir min tur. Lykke til.
kathrine86 Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 heisann jeg måtte ta akkutt keisersnitt for litt over en måned siden..det gikk veldig bra ..de er veldig flinke og hyggelig og tar godt vare på deg så du har nok ikke noe og bekymre deg over..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 jeg skal ogå ha den 23 jan! skal kommme klokke 8! når skal du møte? tar de flere ks samme dag da?hmmm?
heidi72 Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Skal ha ks der 3 juledag... Sitter i sete, og siden jeg er førstegangsfødende valgte jeg ks. Skal til undersøkelse der i morgen... Gruer/gleder meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå