Gå til innhold

Når gir dere julekort og evt gave til bhg-personalet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke opprinnelig planer om å gi noe, men jeg tenkte nå at de skal få et julekort og en pose Twist på deling...ikke så mye, men det er nå ikke det som er poenget heller, vel...? En liten oppmerksomhet og noe godt å kose seg med på personalrommet? Men, NÅR skal jeg gi det? Hadde jo vært kjekt å få det litt før jul, kanskje? Eller vente til siste dag før jul? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:o)

Jeg har skrevet julekort og kjøpt et par ulvang sokker til dem hver:o) Styreren får en konfekteske.

Er det noen som fortjener en oppmerksomhet er det de synes jeg, de er helt topp alle sammen:o)

Tenkte jeg skulle gi det til uka jeg...

Klem

Skrevet

Oj, det var jo en kjempeflott gave:o) Tror ikke det er så vanlig å gi gave her...ingen som gjorde det i fjor så vidt jeg vet....men jeg har nå lyst å gi dem en liten oppmersomhet likevel. Gir det på mandag, jeg da...på bursdagen til Tobias - det passer vel bra;o)

Skrevet

Hvordan gjør du det ift vikarer ol, Twintipp? I Tobias sin bhg er det jo noen faste og flere vikarer som er der mye en periode og ingenting i andre perioder...

Skrevet

vi gir i morgen, for i barnehagen til jenta mi er det ikke alle som er der hver dag, så da kan de få den dagen de er der. vet heller ikke om noen tar tidligere juleferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...