Marit82 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Ja , jeg har den magen.. Men allikevel , klarer jeg legge meg til slik at jeg faktisk ligger på mage. Jeg har en pute under magen , så jeg får bygget opp litt å sånn.. Gjelder det fremdeles at man kan ligge slik en vil , så lenge man ligger godt?
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Heldiggrisen:) Jeg klarer ikke å ligge på magen uansett...vet ikke helt svaret på spørsmålet ditt jeg...men regner med t så lenge du ikke føler noe ubehag går det greit...? Men jeg hadde nok ikke gjort det uansett jeg da..redd den lille skal bli flat eller noe;)
Slalotte Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Fikk beskjed av jordmor at jeg kunne ligge på magen så lenge jeg ville.. så lenge de ikke gjorde vondt da.. hehe.. Men ligger på magen selv noen ganger, pleier og ha en liten pute litt under magen og støtte litt opp med det ene benet.. Føler jeg klarer å få strekt skikkelig ut siden da og det er deilig
To trollunger + en spire Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Ligger også på magen - fungerer fint det;-) - uke 28.
nissemor79 Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Hei.. Jeg lå på magen fram til ca.uke 36 og etter det begynnte det å bli litt ubehagelig=) Så jeg mener att du så lenge ligger godt,så bare ligg sånn som du føler er riktig for deg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå