Gå til innhold

Helvetes mannfolksidiot!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å være så totalt uten gangsyn for hva som er nødvendige gjøremål i et hus, og hva en kan utsette til det nødvendige er gjort? Åja, det som en kan utsette, er jo kjekke ting. De tar vi først! Faens barnehagelogikk. Har gitt beskjed at jeg pga. jobb og skole er utilregnelig i en uke til nå, og mye huspliker vil falle på mann. Helt OK, ingen problem det, skal gå strykendes. Ja for faen. Kom hjem kl. ti i går, og hva har skjedd med kjøkkenet mitt? Jo det er bomba, han har rydda i kjøleskapet, dvs. tatt ut alt som skal vaskes og kastes ( HVEM SKAL FORTSETTE HER MON TRO??) og han driver og koker rullepølse og sylteflesk, det er jo kjempegøy, flesk og fett flyter på kjøkkenbenkene og gulvet, kokestilen hans er jo full styrke og vifte er for pyser. Gryter og kar med god kraft står oppstilt på benkene. Jeg lurer på hvordan det er med rene klær og normal mat i huset, da får jeg svar at hallo! jeg har jobba med husarbeid i hele kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæven,for en mann du har! Lager rullepølse og sylteflesk,en sånn vil jeg og ha!

Jeg har funnet ut at menn har en egen måte å rydde på,og det nytter ikke å irritere seg;-)

Skrevet

Han er rimelig velfungerende på de fleste plan ja, men nå er det dette med boevnen da, her er store hull. Hadde han vært min pasient, ville jeg vurdert at han hadde behov for hjelp og tilrettelegging ift å ivare ta sin bosituasjon. Og dette er, slik jeg vurderer det, egenskaper som må ligge til grunne FØR evnen til å lage rullepølse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...