Gå til innhold

Er jeg en av de få som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer å få sove om kvelden, men våkner 2 ganger om natten for å pisse..

Og rundt 7-8 tiden har jeg måttet pisse så fælt at jeg har vondt i hele kroppen så jeg heller står opp enn å ligge å ha vondt..

Ingen her som FÅR sove om kvelden men står opp veldig tidlig.. Kanskje mors innstinktet har kommet veldig tidlig på meg.. for jeg er lys våken kl 7..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sovner som regel om kveldene, er opp alt fra 1-4ganger hver natt på do, og står opp tidlig for at jeg ikke får sove. sto opp 07.15 i dag.

Skrevet

Jeg føler meg veldig heldig som alltid sovner som en stein om kvelden. Opp og tisse ca kl 0500, så sover jeg til 0630 ca, da er jeg uthvilt og klar for en ny dag. Håper dette varer de siste ukene og!

Skrevet

Jeg legger meg i 23.00-00.00 tiden, våkner noen ganger i løpet av natten for å snu meg, men ellers står jeg ikke opp før jeg gidder... Holder meg gjerne til 10.30 :-) Skjønner ikke det er mulig egentlig, for på begynnelsen av graviditeten tisset jeg 2 ganger i løpet av natten :-)

men nå er mannen den som flyr mest på do om natten hehe!

Skrevet

Hehe.. fint han har tatt over pissingen for deg.. hehe.. Lengste jeg har klart å sove til er vel 10, og det har skjedd en gang på 2 mnd.. så begynner å bli litt lei.. hehe..

Skrevet

Jeg er våken mange ganger hver natt nå. Sovet godt hele natta helt til for 2-3 uker siden. Men nå på slutten våkner jeg for alt, til og med bare for snu meg i senga.Det er nok morsinnstinktet som gjør seg gjeldene ja, leste at kroppen forbereder seg på mindre søvn og kortere søvnintervaller, :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...