sikat Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Siden smabo har vært så kjempesnill og ordnet meg med adventskalender i år, så tenkte jeg at jeg skulle fikse ham en julestrømpe. Tenkte jeg skulle ha noen smågaver i den, ikke bare snop, men er det noen som har tips til hva? -1 par ulvangsokker -kanskje noe som d står verdens beste pappa på -marsipangris(noe godt må d jo være i den strømpa) Gi meg noen tips folkens!
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 juletegneserieblad! (feks tommy og tigern<3) klementin
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Det er noe av det beste jeg vet, å lage julestrømpe til min kjære... Er såå koselig å pønske ut lure småting som kan glede Jeg kjøper masse marsipan, da min kjære er veldig glad i det. Ellers kjøper jeg ofte en cd eller en dvd jeg vet han ønsker seg - det er jo pokker meg så billig med cd/dvder for tiden, så det trenger ikke koste masse. Eller så kjøper jeg en pocketbok han ønsker seg. Ellers er det selvsagt favoritt-juleheftet som må være på plass (tommy&tiger´n i dette tilfellet) og gjerne sokker eller undertøy. Også små "nødvendigheter" som f.eks. pizzahjul (må kjøpe det i år, da pus kastet det vi hadde da han kastet pappen til frossenpizzaen..jaddah!) er kjekt å putte oppi. Og selvsagt noen søøøte ord fra meg til han I år skal jeg også legge oppi et eller annet "verdens-beste-pappa-ting".
klumpen og gullet Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg skal fylle strømpen med: Julehefte Body til babyen Jule cd til å høre på i bilen Glassflaske med julebrus Dumle kjærligheter Marsipan Fox Melkesjokolade Smørbukk Smurf pastiller Sjokoladefigurer med bringebærgele Klementin og pære
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 På kid interiør selger de ett kjempesøtt håndkle i hvitt,med blå skrift " Verdens beste pappa" koster 39 kr tror jeg..det ligger under juletre her i år;-)
Slalotte Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Jeg skal legge oppi en bokser, noe marsipan, tofefee som han elsker, tyrkisk pepper dropser og en body der det står "my dad is stronger than yours"(kjøpte den på H&M tror jeg, kjempe søt)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå