Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden smabo har vært så kjempesnill og ordnet meg med adventskalender i år, så tenkte jeg at jeg skulle fikse ham en julestrømpe. Tenkte jeg skulle ha noen smågaver i den, ikke bare snop, men er det noen som har tips til hva?

-1 par ulvangsokker

-kanskje noe som d står verdens beste pappa på

-marsipangris(noe godt må d jo være i den strømpa)

Gi meg noen tips folkens!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe av det beste jeg vet, å lage julestrømpe til min kjære... Er såå koselig å pønske ut lure småting som kan glede :)

Jeg kjøper masse marsipan, da min kjære er veldig glad i det. Ellers kjøper jeg ofte en cd eller en dvd jeg vet han ønsker seg - det er jo pokker meg så billig med cd/dvder for tiden, så det trenger ikke koste masse. Eller så kjøper jeg en pocketbok han ønsker seg.

Ellers er det selvsagt favoritt-juleheftet som må være på plass (tommy&tiger´n i dette tilfellet) og gjerne sokker eller undertøy. Også små "nødvendigheter" som f.eks. pizzahjul (må kjøpe det i år, da pus kastet det vi hadde da han kastet pappen til frossenpizzaen..jaddah!) er kjekt å putte oppi. Og selvsagt noen søøøte ord fra meg til han :) I år skal jeg også legge oppi et eller annet "verdens-beste-pappa-ting".

Skrevet

Jeg skal fylle strømpen med:

Julehefte

Body til babyen

Jule cd til å høre på i bilen

Glassflaske med julebrus

Dumle kjærligheter

Marsipan

Fox

Melkesjokolade

Smørbukk

Smurf pastiller

Sjokoladefigurer med bringebærgele

Klementin og pære

Skrevet

På kid interiør selger de ett kjempesøtt håndkle i hvitt,med blå skrift

" Verdens beste pappa" koster 39 kr tror jeg..det ligger under juletre her i år;-)

Skrevet

Jeg skal legge oppi en bokser, noe marsipan, tofefee som han elsker, tyrkisk pepper dropser og en body der det står "my dad is stronger than yours"(kjøpte den på H&M tror jeg, kjempe søt)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...