Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hadde logget meg av da du skrev siste innlegg m spørsmål til meg i går. Jeg jobber som ressursplanlegger jeg :o) Hva gjør du? Forøvrig må jeg si at jeg er kjempe kjempe spent i dag. Hadde IKM i går, så dette er nesten uutholdelig!!! Håper håper håååååper det er en liten junior som henger fast inni der! Skal på middag med venninner på lørdag, så tester lørdag morgen om ingen tr har vist seg. Dette blir vår første.... Tenk om mannen min og jeg skulle være så fantastisk heldige å bli gravide så fort... *håpe håpe håpe* HVor lenge prøvde du med de andre barna dine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg jobber som sykepleier på sykehuset buskerud jeg. Vi har en datter hver vi...men med min datter så ble det ikke brukt lang tid...hehe...hun var ikke planlagt....så det var en glipp som skulle til den gangen...men det begynner å bli litt lenge siden da, så ting kan jo være annerledes nå.

Så spennende da!!! Og jeg krysser armer og bein for at det henger fast ei lita spire inni der for deg! Du må gi meg beskjed da!

Hvor gammel er du forresten??

Skrevet

Jeg er 31 år. Giftet meg i sommer og nå er vi å klare for barn begge to at vi er helt tullete :o) Får håpe det går like raskt for dere som sist da (hehe, det hørtes litt feil ut, men du vet hva jeg mener!)

Skrevet

Jeg er 32 :) så da er vi ganske jevngamle da. Vi er ikke gift enda vi, men vi sparer for å kunne ha et drømmebryllup om noen år.....men vi ønsket ikke å vente så lenge med å få nestemann.

Jeg håper jo at det går like raskt som den gangen....men jeg satser ikke på det....er jo noen år eldre nå....også er det bedre å bli positivt overrasket enn skuffet. Når skal du ha mensen da??

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen i går..... Så dette er superspennende!! Det er på tide med en liten en nå synes jeg - er jo ikke en "ungmø" lengre!

For å svare på noe du skrev i går - ja, det hadde vært hyggelig å treffes for en kaffe. Jeg er som sagt opprinnelig fra Oslo, så kjenner ingen rundt der vi bor. Vi er faktisk så nyinnflyttet at vi fremdeles drar inn til Oslo når vi skal på restaurant etc :o) Så nye bekjentskaper i det nye nærmiljøet er bare hyggelig!

Skrevet

Oi oi....da skjønner jeg du er spent altså! Jeg har ikke IKM før på nyttårsaften jeg da....så jeg må holde ut litt til...hehe

Ja, da trenger dere litt nettverk rundt her også....kan jo ikke fortsette å reise inn til tigerstaden hver gang dere skal finne på noe ;) Hvor i Lier bor dere forresten? Hva driver mannen din med da?

Hadde vært veldig koselig med en kaffe altså, og man får aldri nok venner:) Har du msn forresten?

Skrevet

Ja, jeg er så¨spent at jeg nesten dør!! Det er like skremmende hver gang jeg må på do...

Jeg har msn, men er aldri online. Har ikke tilgang til det her på jobb, og hjemme er jeg nesten aldri på nett. Jeg kan fortelle om mannen min over en kaffe. :o) Vil ikke legge ut for mye her på nettet. Vet aldri hva slags galinger som er inne & titter vet du ;o)

Nei, det blir litt tungvint å dra til Oslo hver gang. Nå er jo alle vennene våre der da, men likevel... Jeg må bli litt kjent i Drammen. Vi har vært på kino der en gang, da!

Uff... stakkars deg som må vente helt til nyttårsaften! Jeg er så utålmodig av meg, jeg - så dette blir en prøvelse!!

Skrevet

hehe....jeg er også veldig utålmodig av meg...men jeg er egentlig ganske rolig nå....det viktigste for meg er at vi endelig er prøvere....for jeg har ønsket meg flere barn en stund, men samboern var ikke klar før nå...så jeg er lykkelig bare fordi jeg endelig er prøver jeg :)

Skjønner at du ikke ønsker å si så mye på nettet, man vet jo aldri hvem som leser dette. Og da har vi mer å prate om når vi tar en kaffe også..hehe..

Om du er klar for en kaffe er det bare å si i fra....så avtaler vi hvor og når :)

Når har du tenkt til å teste da? Du kan jo det nå...du er jo over ikm...kjempe nysgjerrig jeg serru ;)

Skrevet

hehe, vet jeg kan teste, men tør ikke helt.... Jeg testet i forigårs og den var negativ. Tester igjen på lørdag tenker jeg :o)

Sender deg en PM ang kaffe, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...