Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hadde logget meg av da du skrev siste innlegg m spørsmål til meg i går. Jeg jobber som ressursplanlegger jeg :o) Hva gjør du? Forøvrig må jeg si at jeg er kjempe kjempe spent i dag. Hadde IKM i går, så dette er nesten uutholdelig!!! Håper håper håååååper det er en liten junior som henger fast inni der! Skal på middag med venninner på lørdag, så tester lørdag morgen om ingen tr har vist seg. Dette blir vår første.... Tenk om mannen min og jeg skulle være så fantastisk heldige å bli gravide så fort... *håpe håpe håpe* HVor lenge prøvde du med de andre barna dine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg jobber som sykepleier på sykehuset buskerud jeg. Vi har en datter hver vi...men med min datter så ble det ikke brukt lang tid...hehe...hun var ikke planlagt....så det var en glipp som skulle til den gangen...men det begynner å bli litt lenge siden da, så ting kan jo være annerledes nå.

Så spennende da!!! Og jeg krysser armer og bein for at det henger fast ei lita spire inni der for deg! Du må gi meg beskjed da!

Hvor gammel er du forresten??

Skrevet

Jeg er 31 år. Giftet meg i sommer og nå er vi å klare for barn begge to at vi er helt tullete :o) Får håpe det går like raskt for dere som sist da (hehe, det hørtes litt feil ut, men du vet hva jeg mener!)

Skrevet

Jeg er 32 :) så da er vi ganske jevngamle da. Vi er ikke gift enda vi, men vi sparer for å kunne ha et drømmebryllup om noen år.....men vi ønsket ikke å vente så lenge med å få nestemann.

Jeg håper jo at det går like raskt som den gangen....men jeg satser ikke på det....er jo noen år eldre nå....også er det bedre å bli positivt overrasket enn skuffet. Når skal du ha mensen da??

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen i går..... Så dette er superspennende!! Det er på tide med en liten en nå synes jeg - er jo ikke en "ungmø" lengre!