Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Uff i natt hadde vi en guffen opplevelse, datteren våres på 4,5 mnd sov i sengen sammen med oss da hun var blitt så kald i sin egen seng(kryper ut av dynen hver natt), tok henne i sengen for å varme henne litt, og etter en halv times tid så var det ingen reaksjon da jeg kjente i nakken hennes, vanelighvis så beveger hun seg da(kiler litt)ble jo livende redd og vekket mannen min og vi fikk vekt henne omsider, sov hun tungt eller var hun på vei bort...uff det er vel ett svar vi aldri får svar på..men gud så redd jeg ble, har ikke sovet mye i natt nei...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Huff - skjønner at det var en ekkel opplevelse! Blir du tryggere om du får snakket med en lege om det, kanskje? Trøsteklem:-)
Lillegullet130707 Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Uff - skjønner at det satte en støkk i deg. Jeg vet det jo ikke sikkert, men jeg tror nok at hun bare sov veldig tungt. Hørte du at hun pustet? Var hun varm og god? Jeg syns du skal snakke med legen din, for det virker som du er bekymret. Det går nok helt sikkert bra skal du se! Trøsteklem fra meg også! ;-)
heldigec Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har opplevd det et par ganger når hun har sovet ute - måtte til slutt RISTE i henne! (var jo bare noen sekunder fra jeg prøvde å vekke til jeg fikk kontakt, men det føles lenge) Tror rett og slett bare hun har vært veldig laaaangt inn i drømmeland. Men det er utrolig ekkelt og man får seg en skikkelig støkk! Men snakk gjerne med en lege/HS og del svaret med oss andre her inne.
maria isabell Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 det er ekkelt når slikt skjer....kan trøste deg med at gullet mitt avogtil sover så tungt at hun ikke reagerer på noenting...det er ekkelt,vi frykter jo alle krybbedøden....men det kan jo være at hun bare var extra trøtt...du kan vel alle triksene...ikke røyk,18 grader på soverom,ull på ungen istede for stor tung dyne,smokk,sove i egen seng,ammme babyen....og viktigest av alt...ligge på ryggen...pluss ha senga litt høgere der babyen har hodet....
Amanda- Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 ofte sover datteren min så tung at hun ser nesten.. ja ut.. du skjønner... jeg hopper opp av sengen og bort til henne... må løfte henne opp for og få noen bevegelser...så puster hun så stille at man ikke kan høre det... jeg skjønner deg veldig godt... ta kontakt med en lege/helsesøster....klem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå