lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Tenkte vi kunne holde en liten tråd gående Fytti rakker`n, hvis pos. test har man virkelig noe å feire
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hei du Jepp, jeg skal teste på nyttårsaften Første pp nå da, så det er jo ikke sikkert det skjer noe denne måneden...men jeg håper jo Enn du? Har dere prøvd lenge?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 hvis jeg klarer og holde meg så skal jeg også teste på nyttår:) spennende håper d klaffer for dere begge to.... lykke til....
snart2+1 pp1-2 Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Ja her er det testing i gården som det holder etter. rett og slett .. Husker ikke helt hvilken prøveperiode jeg er i men men, tar ikke så tungt på det. Mye kvalm den siste tiden, men antar at det er etter pileslutt ..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Har prøvd i 2 år vi da. Har hatt flere spontanaborter, men har fått litt medisinsk hjelp nå, så håpet er oppe for fullt igjen Har IKM 1. jan, så tester nyttårsaften ja *erfaring med tidlig pos tester* Må jo vite om sjampisen skal sprettes med eller uten alkohol
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 jeg har også godt uten prevansjon i 2 år.. og i september ble jeg gravid, men jeg mistet i oktober så gleden varte ikke så lenge.. håper jeg slipper å vente så lenge førejg blir gravid igjen... dette er første pp etter saen så forhåpningene er altfor store, og d er ikke alltid like bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå