♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 5 år. Så fort tiden flyr. husker det veldig godt når han ble født, og vi lå på sykehuset og så på lucia der.. i fr.stad.... da var han 1 time gammel...
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Gratulerer med dagen! Opplevde det samme på Haukeland sykehus for 3 år siden med en to dager gammel gutt. Rørende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå