Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Og det går fortsatt greit! Er fortsatt kjempestolt av meg selv! Har fortsatt ikke merket noen forandring da,som jeg hører folk si at man liksom skal.. Håper alle har en fin dag!
Slalotte Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 "Kjempe stolt!!" Du begynner snart å klare å lukte mye bedre.. men for min del så var det vel den første uken som var værst, men når den var over så tenkte jeg ikke så mye på det.. Det som er så kjipt er at det er vanen man slutter med.. følte at jeg hadde heller vanskeligheter med vanene enn nikotinen selv..
Anni30 Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Hei! Så flink du er!!! veldig bra! klart du skal være stolt!! Forandringene kommer garantert! Vanene er verst. I begynnelsen sa jeg til meg selv: etter måltider til kaffen etc, jeg bare går ut å tar meg en røyk jeg... så bare lurte jeg meg selv litt... Jeg klarte det! Stå på! Ha en fin dag og stå på!!!
Astrid21 Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Kjempe flink er du!! Tenk hvor godt kroppen din har du uten røyken=) Håper du får en fin da..Trenger ikke å si lykke til, for jeg vet du klarer det når du setter dette målet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå